yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder*
+2
Helene
lille_Aki
6 deltagere
Forfatter
Besked
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder* Tirs Maj 31, 2011 3:59 am
er så dejligt at solen er tilbage efter mange dage grå vejr og regn så fik jeg helt lyst til at tage billeder >_<
så de to her blev lige hivet ud til haven >_<
tak for kigget <3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder* Tirs Maj 31, 2011 6:48 am
lækre billeder og farver : D Kan rigtig godt li' efekten de små bobler af sol lys (eller hvad man nu kalder dem) giver ^^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder* Tirs Maj 31, 2011 7:21 am
Det er nogle fine billeder, og jeg er glad for de varierende poseringer. Det er dejligt, at du har fanget solen Og begge dine dukker er jo fine!
Jeg er helt vild med det sidste billed af Vivien. Det er rigtig flot! Jeg synes hendes paryk sidder lidt sjovt på nogle af de andre billeder, men det er dejligt at se din Vivien med en anden paryk end normalt.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder* Fre Jun 10, 2011 7:49 am
Bokeh! Lens flare! Jeg er ret glad for begge dele, når de optræder naturligt som her. Især bokeh-effekten. Rigtig fine udendørsbilleder.
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder* Fre Jun 10, 2011 10:48 pm
OMG jeg elsker de 2! x3 de er så fine! og pæne!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder* Lør Jun 11, 2011 3:55 am
Skønne billeder, og elsker sollyset på dem
*jeanet synes at din sky skulle komme hjem til hende på ferie hihi*
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder* Søn Jun 19, 2011 9:42 am
tak alle sammen!!
Helene- ja kan nu også rigtig selv godt lide de sol bobler eller hvad de nu hedder haha
Prinsessen - ja ved godt den er ALT for stor til hende hihi skal tage mig sammen og finde hendes rigtig paryk
Mary - så fik jeg da lært hvad bokeh-effekten var >_< er selv vild med den effekt når jeg tager billeder
Jeanet kaulitz - hihi du kunne måske være heldig på en tidspunkt XP
men som sagt tak for de søde kommentarer alle sammen
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder*
yay sol!(B&G Sky, elfdoll Vivien) *lidt mange billeder*