Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]

Go down 
+3
Haruka_Kite
Chazzi
Pallas
7 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas

Antal indlæg : 345
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 3:13 am

Efter at have fået nogle gode råd og pointers har jeg igen forsøgt med med low key fotografering, denne gang med Torrie.
Billederne blev meget bedre denne gang. For det første fordi jeg er ved at få bedre styr på teknikken. For det andet fordi jeg valgte at tage billederne om eftermiddagen og ikke om aftnen. Hvornår lærer jeg at naturligt dagslys er bedre end en sløj sparepære???
I må hellere end gerne give noget kritik denne gang også.

.......

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 5026240583_111e7be443_b

.......

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 5026241807_5bd4fb67de_b

.......

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 5026856364_380a17ba12_b

.......

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 5026241247_88b2074521_b

.......

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 5026240733_1036b777dd_b

.......

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 5026856280_7b6d0868d9_b

.......

Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi

Antal indlæg : 680
Geografisk sted : Aarhus

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 5:19 am

Wow! Jeg er helt enig i at billederne blev bedre denne gang. Kan virkelig godt lide de to sidste billeder! XD
Du har virkelig fået nogle lækre skygger på billederne. Very Happy Jeg synes det har været enorm svært at få så godt lys og skygger, når jeg har afprøvet low key.
http://tjassi.blogspot.dk/
Haruka_Kite

Haruka_Kite

Antal indlæg : 245
Geografisk sted : Storkøbenhavn

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 7:03 pm

Ooh, so much better! Jeg var vild med de andre, men det er altid fedt at se folks forsøg, efter de har fået gode råd og rent faktisk besluttet sig for at følge dem :D
Og så ved du godt, at jeg er meget glad for Torrie.. Mmm, Torrie...
http://haruka-kite.deviantart.com/
Alex

Alex

Antal indlæg : 115
Geografisk sted : United Kingdom

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 8:34 pm

Har ikke kommenteret til de andre billeder, men der er stor forskel. Kan virkelig godt lide dem. Det eneste jeg nok ville gøre er at sharpe dine billeder lidt mere?

No sharp:
Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 5026240583_111e7be443_b

Sharp:
Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] 27x3u6v

For mig kommer der lidt mere liv i øjene. ^^; Håber det er okay at bruge til billede til at vise det.
http://igreywolf.deviantart.com/
wolter
Moderator
wolter

Antal indlæg : 1350
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 8:45 pm

woaw!! >w< billederne ser meget bedre ud end dem jeg så igår!! OwO
http://robinuwolter.weebly.com/
Pallas
Moderator
Pallas

Antal indlæg : 345
Geografisk sted : Nørrebro

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 3:00 am

Mange tak skal I have alle sammen.

Chazzi: Jeg er også rigtig glad for de 2 sidste billeder. Og ja, det er møg-hamrende svært at få lys og skygge til at se ordentlig/godt ud.

Haruka_Kite: Selvfølgelig vil jeg da forsøge at følge de råd jeg får, ellers er der jo ingen ide i at bede om konstruktiv kritik XD .....I know you loooove Torrie....

Alex: Ja, billederne kunne godt have været en lille smule mere skarpe. Jeg brugte lang tid på at debattere med mig selv om hvorvidt de var skarpe nok. Men jeg bestemte mig for at lade dem være som de var. Blandt andet fordi jeg ville forsøge at opnå low key effekten kun vha. af kameraet uden at "overredigere" billederne. Den eneste redigering jeg har foretaget er, at ændre billederne til sort/hvid. Men normalt ville jeg nok også gøre billederne skarpere.

Wolter: Tak. Jeg synes også at de er bedre end mit forrige forsøg. Øvelse gør jo mester....eller noget XD
714

714

Antal indlæg : 253
Geografisk sted : Uføret

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 10:34 pm

Synes det er nogle rigtig flotte billeder. ^^ Kan specielt godt lide dem med fokus på hånden, det giver en rigtig god dybde i billedet. Very Happy Kan også godt lide at billederne er så ... grå i det. Smile Det bliver næsten helt spøgelsesagtigt.
Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitimeFre Okt 15, 2010 10:56 pm

De er gode! Selvom der ikke er nogen spændende baggrund eller vilde poseringer, er de enormt levende og attraktive.
Ligesom Alex ville jeg nok også foretrække mere skarphed, men til gengæld synes jeg nemt, at billeder bliver grynede/grumsede, når man gør det i efterbehandlingen (selvom, som en på et fotoforum har sagt til mig, man har jo ikke problemer med dårlig hud eller rynker, som kommer til at stå frem, når det er dukker, der er modeller XD).
Jeg synes, at lys og skygger virker rigtig godt på billederne her!
Ideen med hånden i fokus på de sidste er fin. Jeg kan godt lide det første af dem, men jeg ville nok have foretrukket en lille smule mere dybdeskarphed på det sidste; en gradvis overgang til det uskarpe. Men det er nok super svært at gøre i praksis, især hivs du ikke har alverdens af lys og kan arbejde med en meget lille blændeåbning ... Ja, nu er jeg lidt teknisk og håber, at jeg ikke har misforstået principperne. Jeg er ikke så garvet. XD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]   Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel] Icon_minitime

Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nye øjne [Torrie / DT Ariel]
» The Boosh [DT Ariel/Torrie]
» November has come [DT Ariel/Torrie]
» Kontraster [Torrie/ DT Ariel]
» Jeg lever endnu!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum