Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Lør Jan 15, 2011 8:51 am
Jeg har lige købt nogle nye glasøjne til Torrie ( tak Chazzi), da hendes silikone øjne pludselig var blevet grønne. Glasøjne skifter forhåbentlig ikke farve. Billederne er egentlig bare for at se hvordan øjnene tager sig ud på billeder. Jeg synes selv at de ser ret godt ud.
.....
.....
.....
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Lør Jan 15, 2011 9:46 am
Jeg synes altid, jeg ender med at skrive noget dybt uintelligent, når du poster billeder af Torrie - men du ved, at jeg synes, hun er fantastisk! Øjnene er super flotte, og jeg er helt vild med det varme lys og de bløde skygger. Så som altid: Mmmmm, Torrie...
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Søn Jan 16, 2011 8:41 am
Farvemætning! Yum! Jeg er stor tilhænger af glasøjne, og de her har en fin dybde og livagtighed, synes jeg. Hendes hår ser dejligt og blødt ud, og faceuppens farver passer godt til.
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Ons Jan 19, 2011 3:33 am
Haruka: Mange tak. Jeg er også selv ret glad for lyset. Det er bare en ganske alm. glødepærelampe, som normalt plejer at give et forfærdeligt gult skær, men lykkedes mig denne gange at få nøgle ordentlige billeder ud af det. I know you love Torrie XD og det gør ikke spor at du endnu engang siger: Mmmmm, Torrie...
Mary: Tak skal du have. Jeg er også selv en stor fan af glasøjne. Ofte virker glasøjne mere klare og levende end akryl og silikoneøjne. Men desværre er det ofte sværere at finde den helt rigtige nuance, som passer til det man havde tænkt sig.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Ons Jan 19, 2011 11:10 am
Jeg er normalt ikke til glasøjne, men de her ser bare super flotte ud til hende. Og meget livagtige
Hun er så dejlig.
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Lør Jan 22, 2011 9:46 am
er det glasøjne?? o__o" jeg kan ikke se forskel xD
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Ons Jan 26, 2011 3:16 am
Det var heldigt at du kunne finde nogle ordentlige glasøjne i den rigtig farve - det synes jeg kan være rigtig svært. Men de her er rigtig gode til Torrie, og hun er som altid rigtig dejlig
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Fre Jan 28, 2011 1:47 am
Fantastisk udtryk hun har med de nye øjne <3
HaruAwesome
Antal indlæg : 22 Age : 29 Geografisk sted : Space ~ Registration date : 06/02/11
Emne: Sv: Nye øjne [Torrie / DT Ariel] Man Feb 07, 2011 6:27 am
Jeg må sige hårfarven rød klær hendes ansigt ret så godt O3O~ Hun er utrolig smuk, og kan rigtig godt lide hende fregner xD! De er mega søde haha ! <3 Keep up the good work <3