Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Wedding meet-up - (A lot of photos) Tirs Sep 28, 2010 8:21 pm
Jeg mente at jeg hellere måtte lave en seperat tråd til mine billeder, da jeg har så mange... ^w^ (Det blev 180 billeder, da jeg havde fjernet de ubrugelige)
Jeg ved de ikke er den bedste kvalitet, mit kamera er ikke det bedste.... ^^' Jeg har smidt lidt kommentarer ind nogle steder... Jeg har sat 18+ på, da der er en lille smule nøgenhed...
Gruppe foto ^^
Endnu et gruppe foto
I vil se den sjove røde pelstot et par gange, da den gik på omgang... (for ifølge Shefura at æde dukkernes hjerner) ^^'
Chrimson: Heyyyyyy
Chrimson: Give her back....
Chrimson: *skumle skumle*
Shefura igang med at ordne Miho's tøj...
PrinceNaru der er helt forgabt i lille Pino
Chrimson: OMG it's eating my head....
Ruki forsøger at løsne elastikken i PrinceNaru's No-name...
Drake mistede hovedet en stund, da han skulle ha face-up
Men så er det jo godt han kunne låne PrinceNaru's No-names hoved... ^^
The Matrix
Ruki modifisere Drakes hoved så han får hugtænder...
Det må man kalde at have Puki på hjernen... ^w^
Drake lånte et nyt sæt tøj og støvler, som jeg endte med at købe til ham, da det bare passede ham SÅ godt...
Se står kun på et ben...
Det gik hurtigt både Yaoi og Yuri i festen... ^^
Pino gemte sig i en kasse til øjen...
Pino og Pedo-bear
Brudeparet!!!
Gave 1 fra Shefura...
Matthew ser ud til at kunne li hvad han ser...
Gave 2 fra mig... ^^
Gave 3 fra Prince Naru... Dejlige puder...
Støvle trold
Hanekam... ^w^
Surprice kiss...
Pino: I'm gliding, I'm gliding
Pino: *Mufled* Help me....
Big shoes
VERY big shoes... ^^
I didn't trip it over...
The giant Puki destroyes the white city.
I'm afraid...
Very far down...
Sandwich
Booo ^w^
Time to go home?
Yes I think so...
Tak for at godt træf og håber i kan li billederne...
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Tirs Sep 28, 2010 10:11 pm
Åh ja det var så sjovt! XD Og sikke fine billeder.....selvom i hele tiden huggede Pino kom der da i det mindste nogle sjove billeder ud af det ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Ons Sep 29, 2010 4:06 am
åååh sikke nogen gode billeder!! Det var da dejligt som alle dukkerne gik på omgang med hinanden xD
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Ons Sep 29, 2010 4:28 am
OH MY GOD JEG ER JO GÅET GLIP AF DET HELE !!! >XD tak for alle de billeder!!! OwO looooooooooooooveeeee theeeeeem <3<3<3 elsker at du fik billeder af dem alle !! :3
en skam jeg ikke var med.. xD
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Ons Sep 29, 2010 5:24 am
hvor ser det total hyggeligt ud!og sjovt! ævligt at jeg ikke kom med T^T skulle hjem til min mor den weekend...too bad for me 0_o
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Tors Sep 30, 2010 7:01 am
Selvfølgelig kom der sjove billeder af Pino, søde Shefura... ^^ Du ved jeg elsker at tage billeder af den lille...
Jeg prøvede så vidt muligt at få billeder af så mange dukker som muligt... ^w^
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Tors Sep 30, 2010 7:53 am
Hvor er der mange fine billeder x3 Det ser ud til at have været et rigtigt hyggeligt bryllup ^^ Jeg eeeelsker alle de steder Pino kan være XD Headcap, øjenæske og allle de andre steder, hun er herlig xD
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Fre Okt 01, 2010 1:15 am
Ser ud til man gik glip af noget sjovt
BakaYukiko
Antal indlæg : 77 Age : 34 Geografisk sted : Danmark =P Registration date : 27/02/09
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Lør Okt 02, 2010 11:56 pm
Hvad størrelser havde de største dukker, for puki'er er da ikke mere end 11 cm høje vel og hun var lille i de støre dukkers hænder O.O
Guest Gæst
Emne: Sv: Wedding meet-up - (A lot of photos) Søn Okt 03, 2010 3:21 am
BakaYukiko skrev:
Hvad størrelser havde de største dukker, for puki'er er da ikke mere end 11 cm høje vel og hun var lille i de støre dukkers hænder O.O
De 3 største er alle 72cm høje så der er verdener af forskel på det punkt xD