Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Odense meet i Rosengårdscentret - Img heavy Man Jul 30, 2012 2:28 am
Takker mange gange for et hygsomt meet! Vi var ikke mange, kun 4personer plus fem dukker, der deltog i sidste ende og vi tilbragte dagen med at sidde og spise indbagte pølser, kage og fik talt om div ting og sager. Håber vi snarligst får stablet endnu et meet på benene da det er lækkert at komme ud og være sammen med andre dukke entursiaster og nørde den lidt i stedet for altid at sidde og gøre dette bag en skærm.
Med det vil jeg slutte af med at smide de billeder op jeg fik taget, har ikke skrevet navne under da jeg ikke kan huske dem ^^'
~
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Sv: Odense meet i Rosengårdscentret - Img heavy Ons Aug 01, 2012 1:17 am
Ser ellers hyggeligt ud, er lidt ked af at jeg ikke kunne være med denne gang, men var i Harzen... eller faktisk i en åndssvag lang kø under tunnellen i Hamborg... But next time (dunn dunn dunnn)
XxMyxWouldxX
Antal indlæg : 29 Age : 30 Geografisk sted : Hornum Registration date : 27/02/11
Emne: Sv: Odense meet i Rosengårdscentret - Img heavy Tors Sep 13, 2012 6:48 pm
Sorry for billedernes størrelse ^^'
Mmmmh! Mad, og det smagte ret godt
vores dessert ! Denne kage kunne du ha fået hvis du var kommet
voldelig er man vel altid ?! D:
Det regnede OTL
men tak for en hyggelig dag! : D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Odense meet i Rosengårdscentret - Img heavy