Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning)
+2
Manna
Marha
6 deltagere
Forfatter
Besked
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Man Nov 08, 2010 7:06 pm
Hejsa alle! : D
(Undskyld hvis dette er postet forkert, vidste ikke hvor jeg ellers skulle sætte det.)
Okay og nu til sagen:
Jeg arbejder lidt på mine karaktere, og nogle af dem hvil jeg gerne have udskiftelige lemmer, en arm eller ben der kan skiftes... - Mit spørgsmål er, skal man købe en HEL krop bare for at få en arm? Eller kan man godt skrive til producenten (I mit tilfælde ResinSoul) og få dele?
Jeg vil gerne have grå menneske ben til min RS Ai og en ekstra grå arm til min RS Mei... Og det er ikke lige til at købe på DoA XD
Nogen der ved noget? Vil sætte stor pris på det ^^
Knus!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Man Nov 08, 2010 9:26 pm
Så vidt jeg ved kan man kun købe hænder/fødder og hele kroppe. Men du kunne da godt prøve at skrive til ResinSoul, der kan jo ikke ske andet end at du får et nej ^^
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Man Nov 08, 2010 10:15 pm
Ja, som Manna skriver, prøv at skrive til Resin Soul. Det er nok det nemmeste Det eneste er at der kan være farveforskel, når det ikke er støbt samtidig.
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Man Nov 08, 2010 10:19 pm
Ah okay... Jamen armen som jeg hovedsageligt vil have behøver heller ikke at have den samme grå farve, den skal alligevel bare have noget hvidt uden på sig...
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Tirs Nov 09, 2010 12:57 am
Faktisk tror jeg at Resin Soul - og Bobobie er der hvor der er størst chance for at få et ja. De plejer at være meget forhandlingsvillige.
Hvis det var Fairyland eller SoulDoll ville jeg være ret sikker på du fik nej.
Dustbunnie
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Ons Nov 10, 2010 9:05 am
Skriv endelig lige, hvad du får af svar, det kunne jeg da godt tænke mig at høre!
Marha
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Ons Nov 10, 2010 7:18 pm
Jeg fik svar, jeg kan købe nye dele via email, men de sagde ikke hvad prisen ville være
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Ons Nov 10, 2010 7:38 pm
du kan jo altid bare spørge dem hvad prisen ville være synes det er fedt at de er villige til det.
Marha
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning) Ons Nov 10, 2010 7:43 pm
Ja det er superdejligt ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning)
Spørgsmål om nye lemmer? :P (Til mods, ikke erstatning)