Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Introducing Liam Tirs Nov 16, 2010 8:04 am
Er endelig kommet lidt i gang med dukkehobbyen igen! Har længe haft et MNF Seorin Sleeping head liggende uden rigtigt at kunne finde anvendelse for det. Fik så en Dollzone krop til det, men der var stadig ikke rigtig en personlighed at fylde i dukken. Kastede mig så ud i at fjerne faceup, åbne øjnene (ret besværligt med MNF - men multislibeværktøj hjalp en hel del!). Efter at have åbnet øjnene, bestilte jeg øjne med en lyshåret fyr i tankerne. Dog rodede jeg rundt i mine dukketing, fandt noget rødt krøllet dukkehår.. og så kom ideen til faceuppen derfra. Jeg er ikke sikker på navnet endnu, men indtil videre kalder jeg ham Liam. Håber I vil tage godt imod ham, selvom han vist er lidt af en gavtyv...
Tak for kigget!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Introducing Liam Tirs Nov 16, 2010 8:19 am
han er blevet flot jeg er vild med den form du har givet hans øjne
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Introducing Liam Tirs Nov 16, 2010 9:39 am
Mange tak.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Introducing Liam Tirs Nov 16, 2010 9:59 am
Jeg er personligt rigtig vild med Seorin - godt arbejde med at åbne de øjne! Jeg håber, han passer dig sådan her - han ser nemlig super spændende ud. Han ligner lidt en ballademager :b
manda
Emne: Sv: Introducing Liam Tirs Nov 16, 2010 10:13 am
@Haruka_Kite - Mange tak! Og ja, jeg er blevet glad for ham... Ballademager eller ej (og jo, han er vist lidt en bølle..!). Han er blevet noget helt andet, end jeg først havde forestillet mig, men det er jo netop det herlige ved hobbyen.. man ved aldrig hvilken karakter, der beslutter sig for at kravle ud af ens mold, når man først kommer i gang. xD Og det har på mange måder fået mig i gang med hobbyen igen, efter at have forsømt min lille dukkefamilie på det sidste...
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Introducing Liam Tirs Nov 16, 2010 10:39 am
Yay, en rødhåret emd fregner = altid godt <3
Elsker altså dine face-ups D:
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Introducing Liam Ons Nov 17, 2010 12:30 am
Poseringerne, især på de første billeder, er super gode. Man får indtryk af, at der virkelig er gang i ham. Super gennemført!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Introducing Liam Tors Nov 18, 2010 8:06 pm
høhøhø.. Han ligner en rigtig ballademager.. Det er dejligt at se noget fra dig igen! OwO
Han minder mig lidt om Bart, en sød dreng, men som faktisk er en bølle.. xD Det kunne være sjovt med nogle ballade billeder, som hvis han har tegnet på vægen, eller smadret et vindue.. OwO
manda
Emne: Sv: Introducing Liam Fre Nov 19, 2010 9:07 am
Maru - yup, han blev min lille ginger! x3 Og mange tak! Fregnerne var egentlig ikke svære at lave - de er sprøjtet på ved at føre fingeren over hårene på en pensel med lidt akvarelfarve i.. Det samme trick kan vist laves med en tandbørste.
Mary - mange tak! Han er ikke helt let at posere pga. sine single joints, men med lidt ståltråd i benene kommer han forhåbenlig til at stå bedre. (Intil da må han bare blive min skøre kravlenisse )
Wolter - mange tak! Er også glad for at være kommet lidt i gang igen, har savnet RG.. Men ja, mine tanker omkring hans karakterer er nok også fyren, der altid kommer ud i noget ballade, men egentlig er god nok på bunden.. Godt forslag! xD Vil mægtigt gerne tage nogle "taget på fersk gerning"-fotos. Det kunne være sjovt.
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Introducing Liam Lør Nov 20, 2010 2:06 am
Hvor er han altså dejlig! Jeg kan enormt godt lide hans face-up - fregnerne og faconen på øjnene. Og men den DollZone krop er han også højere end MNFs normalt er. Det kan jeg godt lide.
Dustbunnie
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Introducing Liam Lør Nov 20, 2010 5:29 am
Dejligt at høre glæder mig til at se mere til dine dukker >x3