+ Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]
+5
Hirin
gaaralove
Haruka_Kite
Effle
theXness
9 deltagere
Forfatter
Besked
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Man Dec 29, 2008 6:05 am
(Fra DoA siden jeg ikke gider at skrive alt sammen om igen)
I felt I was drifting further away from Miku's char and it was harder to portray him in the end. The new wig made me take the last step to create a new char for my Ducan.
This is Akihiro Blaise (Still without last name ) He's nineteen, half japanese and half french and was raised in France by his mother. He enjoys sport such as basket and you mostly will find him sitting around reading comics after practice. He's a very friendly soul and is very open towards everyone~~
Please welcome my new boy ;DD
Gæst Gæst
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Man Dec 29, 2008 6:15 am
So gorgeous *3*
he really got some attitude XD
Er virkelig vild med den nye wig ^w^ Glæder mig til at se mere til Akihiro Blaise ~
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Man Dec 29, 2008 6:47 am
Wow han er smuk Ö Kan rigtig godt lide hans frisure og måden det sidder på *__* Han snakebite klæ'r ham <3 8D
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Man Dec 29, 2008 7:40 am
W00t, so gorgeous <3 ~~ Han er så dejlig, du har gjort det godt love. ^w^ Jeg kan godt lide modermærkerne under øjet, det giver mere personlighed! Og parykken er perfekt på ham! More please!
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Man Dec 29, 2008 8:08 am
wauw han er nice wiggen klæder ham rigtig godt, og sjov trøje x3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Man Dec 29, 2008 8:22 am
han er virkelig hot!!! kan vildt godt lide den blonde wig XD elsker hans navn <3
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Lør Jan 03, 2009 1:10 am
Ååårh, sikke en nuttet trøje han har på! Og som altid er han jo gude smuk -^^-
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 37 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Lør Jan 03, 2009 8:42 am
Hvor er han skøn, og sikke en attitude ^^ *LOVES!*
(skulle lige fatte at det var dig, hihi)
Miwako
Antal indlæg : 58 Age : 34 Geografisk sted : Køge Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Lør Jan 03, 2009 9:06 am
Wow er virkelig vild med hans stil *-* hottie~ glæder mig til at se flere billeder med ham! - fed bluse!
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Lør Jan 10, 2009 10:10 pm
Lækkert look! Du kan et eller andet med vinkler som virkelig får masser af attitude og personlighed frem. Jeg kan specielt godt lide nr. 3, pga. hans flertydige udstråling.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]
+ Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]