Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Tors Mar 05, 2009 9:28 am
Doh jeg vil bare lige sige at jeg ikke er død, og helelr ej mine dukker xD Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at tage billeder af mine nye fortiden *Shame on me*
Dette er Li Zhi, hun er 19 år gammel og typen med dræberblik og had til selve mennesket. Gør det ikke meget bedre at hendes 16 årig frække lillesøster er på vej. Hendes hverdag består af at gemme sig bag en krimi i form af bog eller TV, hun svare ganske kort på dine spørgsmål og så helst at du bare ignorere hende, eftersom hun også ignorere dig.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Tors Mar 05, 2009 10:38 pm
hun er jo fuld af attityde ! Og sikke en fed stil hun har sig. Syntes hun, som alle dine andre dukker, er utrolig gennemført. Bare ned til den lille detalje at hun ikke har snørebånd i hendes sko. Glæder mig til at se billeder af hende sammen med hendes søster, de bliver så nice sammen de to
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Tors Mar 05, 2009 11:57 pm
Det er en pige jeg kan lide. Som Heceta sagde, ser hun ud til at være meget gennemført. Det bliver spændende at se når hendes lillesøster kommer.
Dog irriterer det mig lidt at hendes briller ikke sidder lige på alle billederne. Det er en anelse forstyrrende.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Fre Mar 06, 2009 12:02 am
Ja.. som Heceta siger, er hun meget gennemført! :O
Jeg er især vild med hendes personlighed xD DA den præsic er som min dukke; Ikras.. (Han er bare en dreng ) Hendes tøjstil er virkelige også bare flot! og den passer rigtig godt til hende!
Og jeg er rigtig glad for at du ikke er død x'D hahah..
Katia
Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Fre Mar 06, 2009 12:26 am
Ingen tvivl om at hun gemmer på et dræberblik bag de briller *gys* o.o Men hun er en flot pige, og af en eller anden grund så er jeg ret pjattet med det sidste billede. Hun ser dejlig afsplattet ud, men ligner alligevel en, som der vil have at man skrider <.< Buh..
Og nu vil vi se billeder af hende sammen med Taylor! >xD
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Fre Mar 06, 2009 4:28 am
Pretty <3 Jeg elsker hendes attitude, du formår både at få "afslappet" og "skrid" med i ét :3 Jeg synes derudover også, at tøjet og udtrykket passer rigtigt godt sammen og giver en god helhed.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Fre Mar 06, 2009 4:48 am
AAAWR Helle, hun er bare blevet SÅ fin. Vidste slet ikke at du allerede havde en krop til hende. Er så vild med det look hun har fået ^^
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Fre Mar 06, 2009 5:21 am
Attituden nærmest stråler ud gennem billederne, det er coolt. Lyset er også godt, og passer godt til at hun ... well, passer sig selv.
Lidt konstruktiv kritik: Jeg synes labretpiercingen sidder for langt nede; det ville ikke kunne lade sig gøre på et menneske - medmindre det er en dermal anchoring? Brillerne er lidt skæve på sidste billede, men sådan noget er svært at få til at være helt ordentligt. Ellers fine billeder ... glæder mig til at se mere. Og supercool bukser! ^^
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Fre Mar 06, 2009 6:44 pm
Hun er rigtig flot. Syntes din beskrivelse af hende passer super godt, er især vild med at hun ser lidt fjern og træt ud, det ligner helt hun lige har smidt bogen hen i et hjørne og stirrer surt på en med udtrykket - hvad vil du!! ^^
Bliver spændene at se hvad du har af planer med hendes søster. ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi] Tors Mar 12, 2009 5:10 am
Riki > Jeg kan ikke helt se om det er hovedt eller brillerne som er skæve, men de er fandme irriterende! Så hun har kontaktlinser fra nu af xD
Wolter > Heheh takker xD
714 > Ironisk nok havde jegi kke selv lagt mærke til det men er nok fordi man placere den lidt længere nede pga den fyldige læbe, men tak fordi du nævnte det ^^
Tak til jer alle, er glad for at i syntes at jeg har fået det godt frem i hende med hendes personlighed og fremtoning ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: .A.Little.Too.Much.Attitude. [AiL Chloe / Li Zhi]