Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an] Tors Dec 02, 2010 8:37 am
Long time no see! Men nu poster jeg lige lidt billeder. Her forleden dag fik jeg de wigs jeg havde bestilt til Eve, og jeg havde været meget usikker på om de overhoved ville komme, og om de ville komme i de rigtige farver, de farver jeg havde bedt om. Men alt var helt i orden da jeg fik dem, bortset fra at de er lidt små. Men de kan dog heldigvis komme på, så alt er great! Eve har altid skulle have en grøn wig, og det har hun nu fået, og nu er hun virkelig bare "Eve". Jeg elsker hendes nye hår SÅ meget, det er lige hvad jeg havde forestillet mig. Den anden wig er også vildt skøn, det er sådan en rødbrun bølget én. Sådan et godt køb! Anyways, jeg tog Eve med ud i sneen, og selvom det var vildt koldt, så var det det værd, for jeg kan ret godt lide billederne (og ja, hun "stirrer" stadig, jeg skal købe nogle øjne til hende på et tidspunkt)
Billeder:
Så i kan se hvor lang wiggen er.. Jeg havde slet ikke forventet, at den ville være så lang. Men det er pænt!
Jeg har ikke fået redigeret billederne eller noget, så de er taget lige fra kameraet. Det første er lidt for lyst, men ellers kan jeg ret godt lide billederne. Og hun ser alt for kær ud med nissehue på
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an] Tors Dec 02, 2010 10:05 am
Deter en red fed farve parykken har! =D Hun er rigitg fin ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an] Tors Dec 02, 2010 10:51 pm
Dejligt med det køb! OwO
Jeg kan underligt nok best lide billede nr 1. Det fangede min opmærksomhed lige med det sammen! Hendes ansigt lyser op; derfor fanger det.. Den røde hue ser dejlig ud, og det grønne hår er pææænt >w<
De andre billeder er selvfølgelige osse gode.. ^^
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an] Fre Dec 03, 2010 4:21 am
NYA! >w< Me Like <3 viiiild med det grønne hår *Q* !!!
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an] Fre Dec 03, 2010 4:41 am
hun er rigtig smuk.. bliver helt misundelig. xD
Neko-cosplayer
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark. Registration date : 27/11/10
Emne: Sv: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an] Søn Dec 05, 2010 5:19 am
Gud, hvor er hun køn, elsker hendes hår x3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an] Søn Dec 05, 2010 5:36 am
hun er rigtig smuk jeg elsker hendes wig
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Grønt hår i den hvide sne [Eve; DOD DOT E-an]