Så... Igår fik Polly sig sin nye wig :3 Og så besluttede jeg mig for at ordne hendes face-up ^^
Pollys ansigt før:
Under: Det første billede af hendes nye wig X3 Uuuuuh så fandt man oss lige ud af at hun kan stå på sine knæ XD
Et lille close up høhøhø
Efter min lille face-up:
Uden hår:
Konstruktiv kretik er meget velkommen ^_^ Jeg er godt klar over at face-uppen ikke er det bedste ^^ Men hey det er jo tredje gang jeg har prøvet at lawe en face-up... ^_^
Tak for nu ^_^
Omake:
Min kat Fie siger Hej! ^_^
Sidst rettet af Marha Fre Jan 28, 2011 12:33 am, rettet 1 gang
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
aww.. Din kat er rigtig sød! Jeg elsker dens øjne! Dens næse! Dens hår! Dens øre! Den er bare så sød!
...
LOL x'D Jeg kunne ikke lade vær! Det er hævn for at du hele tiden spammer mig! <3 òwo
Nu seriøst - Woaw! Jeg har set Polly IRL mange gange! D: Men aldrig lagt mærke til at hun var så beskidt! (pff jeg skulle nødig snakke, har du set Sam's gamle krop? og ansigtet!?) Jeg synes at Polly er blevet rigtig flot! o: Fik du hjælp af Mads? høhø.. Dog synes jeg ikke at man kan se om du har givet hendes øre og kinder farve?
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Nej fik ikk hjælp af Mads x'D Jeg gjode det hele helt selv XD (*host*hangavmigfifpåfarver*host*) Jeg har givet kinder og øre farver... Det er bare ikk til at se på billederne... <_< Lagde jeg ikk mærke til mig ikk kunne... D: Hendes kinder har fået en svag rouch og ørene en grå blush XD
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
det er en fin faceup jeg kan godt lide hendes øjenbryn, og den hvide tatovering under øjet.
den kritik jeg har er at der godt kunne være lidt pastel blushing på kinderne får at give mere dybte og der kunne også ligges noget lak på hendes læber. når man tænker på det er dit tredje forsøg syntes jeg den er meget flot. faceups er utrolig svære at gøre perfecte. mine er det stadig ikke og jeg har lavet dem i mere end et år ^.^
edit: jeg glemte at sige det er en rigtig flot wig du har givet hende
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Polly ver. 2.0 Beta. Fre Jan 28, 2011 12:19 am
Ih! hvor er hun dog blevet smuk og mystisk >w< .... er det ikke samme slags dukke som fiie-sans ??
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Polly ver. 2.0 Beta. Fre Jan 28, 2011 12:28 am
Mystearica : Mange tak! ^_^ Rosen er der fordi det er hendes klannavn ; D Silverrose... Og kom faktisk lak på efter jeg tog billederne x'D Havde helt glemt lakken :3
Rigi-chan : Mange tak ^_^ Jo det er en ResinSoul Ai ligesom Fiies ^_^ Min polly er bare grå XD
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Polly ver. 2.0 Beta. Fre Jan 28, 2011 1:14 am
LOL kat og dukke har samme ansigtsudtryk... XD
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Polly ver. 2.0 Beta. Fre Jan 28, 2011 1:43 am
dejligt at se hende igen, selv om hun har forandret sig. Syntes face uppen mangler blushing, den ser lidt malet ud, da der ikke rigtigt er noget der fader ud.... Men det kommer med øvelse