Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.
+2
Pallas
Heceta
6 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Tirs Feb 23, 2010 8:21 am
Jeg har igennem den senere tid været med optaget af Jack the Ripper, og hele historien, mystikken og atmosfæren bag hele historien. Og da jeg har en stor kærlighed for gammeldages ludere, og deres stil, har jeg valgt at lave den første kvinde, der blev offer for Jack. Dog mener nogle han havde slået to ihjel inden hende, men jeg tager ud fra den side ejg har studeret mest, og der er hun første offer.
Hun hedder Mary Ann Nichols, men bliver også kaldt Polly. Hun blev født den 26 august 1845 i Dawes Court, Shoe Lane, off Fleet Street, I London.
Kopieret fra nettet Features
5'2" tall; brown eyes; dark complexion; brown hair turning grey; five front teeth missing (Rumbelow); two bottom-one top front (Fido), her teeth are slightly discoloured. She is described as having small, delicate features with high cheekbones
"Polly" blev murdet mellem torsdag den 30 august og fredag den 31 august 1888.
Her er så det færdige resultat, men billeder af de ting jeg har lavet.
Face up, med de brune øjne hun havde.
Hjemmelavet halssmykke
Hjemme biksede net handsker, med grøn blonder i kanten.
Hjemme hæklet sjal, som har været dyppet i kaffe, og lagt til tørre, derefter er nogle af enderne svitsede på vores brændeovn.
Korset købt af Xan, gjort beskidt og gammel med kaffe og aske.
Bloomers købt af Xan, ligeledes gjort gammel og beskidt med kaffe og aske.
Hjemmelavede strømper og hoftebånd. Kanten af strømperne har været en tur i kaffe. Hove lavet slidte
Negle der er blushed og gjort beskidte.
Hjemme lavet paryk, lavet af et stykke skind fra et langhåret får, købt til udstilling i århus.
Mary Ann i fuld figur
Det var så det, vil slutte af med et billed af Mary Ann's gravsten, som stadigt kan ses i England
Håber i vil skrive hvad i syntes om mit færdige projekt
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Tirs Feb 23, 2010 9:08 am
Det ser rigtig, rigtig gennemført og fedt ud. Jeg godt lide at du har lavet hendes tøj beskidt og slidt. Hvad det jo sikkert også var i virkeligheden. Hvordan har du lavet hendes skørt? Er det en kjole du har hægtet op strategiske steder eller bare noget draperet stof?
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Tirs Feb 23, 2010 9:15 am
Utroligt godt lavet, er vild med det, og det minder rigtig meget om Polly/Mary Ann er selv utrolig "fascineret" af Jack the Ripper
Har du tænkt dig at lave nogle af de andre? eller er det kun Mary Ann du har valgt? ^^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Ons Feb 24, 2010 4:27 am
Absolut gennemført! Skønt at se på, æstetisk og med masser smukke detaljer. Jeg elsker hendes bedrøvede udtryk og hendes face up er rigtig lækker. Det har du sgu gjort godt!!!
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Ons Feb 24, 2010 5:46 am
Elsker sepia-looket det er nice. Og den måde du har asket og kaffet alting. Virkelig dejligt og gennemført look. Især nice med chokeren og handskerne. Mer', mer', mer'!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Ons Feb 24, 2010 8:57 am
TUSIND tak skal i have, har nydt dette projekt rigtigt meget, nok også derfor jeg er gået mere i detaljer end normalt
Pallas - Det er en nederdel jeanet har syet, som er kort fortil og så hævet lidt op med sikkerhedsnåle.
Shiku - Jeg har faktisk en mere i produktion. Hun skulle have været en luder mere, men hun er blevet til Polly's datter Eliza. Jeg er stadigt kun på begynder basis med hende, men du kan da få et lille snig kig hehe
Eliza
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Ons Feb 24, 2010 9:33 am
Ah ok, jeg syntes også at det så lidt for "organiseret" ud til bare at være et stykke draperet stof Jeg glæder mig til at se Eliza færdig.
Heceta
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Tirs Mar 02, 2010 8:42 am
Tak Pallas, venter på hendes kjole kommer med posten, så skal jeg nok vise hende lidt mere frem, og skal have fikset en ny wig til hende, den her er for stiv i det Øv
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Tirs Mar 02, 2010 9:32 am
Uuh hun ser godt ud, glæder mig rigtig meget til at se hende færdig :3 Er helt vild med hendes lidt triste/gernerte look
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Ons Apr 07, 2010 7:27 am
jeg er helt vild med ideen om at lave ofrene til Jack the Ripper , de fortjener det virkelig
og din polly er virkelig smuk. Jeg elsker detaljerne i kjolen og hvordan den ser slidt ud, men lugter stoffet ikke utrolig meget af kaffe >.<?
og hendes datter, som du er i gang med at lave er virkelig smuk indtil videre. Jeg kan ikke vente med at se det færdige resultat
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.
Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.