Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.

Go down 
+2
Pallas
Heceta
6 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 8:21 am


Jeg har igennem den senere tid været med optaget af Jack the Ripper, og hele historien, mystikken og atmosfæren bag hele historien.
Og da jeg har en stor kærlighed for gammeldages ludere, og deres stil, har jeg valgt at lave den første kvinde, der blev offer for Jack. Dog mener nogle han havde slået to ihjel inden hende, men jeg tager ud fra den side ejg har studeret mest, og der er hun første offer.

Hun hedder Mary Ann Nichols, men bliver også kaldt Polly. Hun blev født den 26 august 1845 i Dawes Court, Shoe Lane, off Fleet Street, I London.

Kopieret fra nettet
Features

5'2" tall; brown eyes; dark complexion; brown hair turning grey; five front teeth missing (Rumbelow); two bottom-one top front (Fido), her teeth are slightly discoloured. She is described as having small, delicate features with high cheekbones

"Polly" blev murdet mellem torsdag den 30 august og fredag den 31 august 1888.

Her er så det færdige resultat, men billeder af de ting jeg har lavet.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9720
Face up, med de brune øjne hun havde.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9722
Hjemmelavet halssmykke

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9723
Hjemme biksede net handsker, med grøn blonder i kanten.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9724
Hjemme hæklet sjal, som har været dyppet i kaffe, og lagt til tørre, derefter er nogle af enderne svitsede på vores brændeovn.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9725
Korset købt af Xan, gjort beskidt og gammel med kaffe og aske.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9738-1
Bloomers købt af Xan, ligeledes gjort gammel og beskidt med kaffe og aske.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9737-1
Hjemmelavede strømper og hoftebånd. Kanten af strømperne har været en tur i kaffe.
Hove lavet slidte

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9740-1
Negle der er blushed og gjort beskidte.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9733-1
Hjemme lavet paryk, lavet af et stykke skind fra et langhåret får, købt til udstilling i århus.

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9735-1
Mary Ann i fuld figur

Det var så det, vil slutte af med et billed af Mary Ann's gravsten, som stadigt kan ses i England
Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Normal_gravemn


Håber i vil skrive hvad i syntes om mit færdige projekt Smile
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 9:08 am

Det ser rigtig, rigtig gennemført og fedt ud.
Jeg godt lide at du har lavet hendes tøj beskidt og slidt. Hvad det jo sikkert også var i virkeligheden.
Hvordan har du lavet hendes skørt? Er det en kjole du har hægtet op strategiske steder eller bare noget draperet stof?
Tilbage til toppen Go down
Shiku

Shiku


Antal indlæg : 139
Age : 32
Geografisk sted : Herning
Registration date : 05/01/09

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 9:15 am

Utroligt godt lavet, er vild med det, og det minder rigtig meget om Polly/Mary Ann
er selv utrolig "fascineret" af Jack the Ripper

Har du tænkt dig at lave nogle af de andre? eller er det kun Mary Ann du har valgt? ^^
Tilbage til toppen Go down
http://dongbangshinki.forumotion.com/index.htm
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 4:27 am

Absolut gennemført!
Skønt at se på, æstetisk og med masser smukke detaljer.
Jeg elsker hendes bedrøvede udtryk og hendes face up er rigtig lækker. Det har du sgu gjort godt!!!
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 5:46 am

Elsker sepia-looket Smile det er nice. Og den måde du har asket og kaffet alting. Virkelig dejligt og gennemført look. Især nice med chokeren og handskerne. Mer', mer', mer'! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 8:57 am

TUSIND tak skal i have, har nydt dette projekt rigtigt meget, nok også derfor jeg er gået mere i detaljer end normalt Smile

Pallas - Det er en nederdel jeanet har syet, som er kort fortil og så hævet lidt op med sikkerhedsnåle.

Shiku - Jeg har faktisk en mere i produktion. Hun skulle have været en luder mere, men hun er blevet til Polly's datter Eliza. Jeg er stadigt kun på begynder basis med hende, men du kan da få et lille snig kig hehe

Eliza
Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. IMG_9753
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 9:33 am

Ah ok, jeg syntes også at det så lidt for "organiseret" ud til bare at være et stykke draperet stof Smile
Jeg glæder mig til at se Eliza færdig.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 8:42 am

Tak Pallas, venter på hendes kjole kommer med posten, så skal jeg nok vise hende lidt mere frem, og skal have fikset en ny wig til hende, den her er for stiv i det Sad Øv
Tilbage til toppen Go down
Shiku

Shiku


Antal indlæg : 139
Age : 32
Geografisk sted : Herning
Registration date : 05/01/09

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 9:32 am

Uuh hun ser godt ud, glæder mig rigtig meget til at se hende færdig :3
Er helt vild med hendes lidt triste/gernerte look
Tilbage til toppen Go down
http://dongbangshinki.forumotion.com/index.htm
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitimeOns Apr 07, 2010 7:27 am

jeg er helt vild med ideen om at lave ofrene til Jack the Ripper Very Happy , de fortjener det virkelig

og din polly er virkelig smuk. Jeg elsker detaljerne i kjolen og hvordan den ser slidt ud, men lugter stoffet ikke utrolig meget af kaffe >.<?

og hendes datter, som du er i gang med at lave er virkelig smuk indtil videre. Jeg kan ikke vente med at se det færdige resultat Wink
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Empty
IndlægEmne: Sv: Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.   Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Polly ver. 2.0 Beta.
» Polly wan' a cracker (minifee chloe)
» Skin & Bones
» [Peakswoods Dlight Grey]
» Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: