Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 3:58 am
så tog jeg mig sammen -.-""
Wolfy- SAIGA OwO! Saiga- Hm?
Wolfy- Se hva jeg har lavet
Wolfy- Hva syns du?? Saiga- Det er okay...
Wolfy- Virkelig?? jeg tror du vil kommeter hvor skævt det er?? Saiga-...den er møøj skæv....
Wolfy-...Tror jeg spørg de andre =__=;; Saiga-....god tur.. Wolfy-...Saiga...?
Rilan- Yo ulvekræ det flot lavet Wolfy- Ah tak Rilan ^^ når jeg er den er løbet *går*
Rilan-.... Saiga-.... Rilan-...Yo
Rilan-...Jeg må helere fortælle dig Saiga-chan at jeg kigger på lejligheder/ værlser og har sendt ansøginger ud.
Rilan- Eller jeg er i fuld gang...Jeg flytter så snart jeg har fundte noget...
Saiga-..Flytte?? Trore du elsket at være her? Rilan- Gør jeg osse men jeg holder mere af dig min ven.
Saiga-..Hva mener du?? Rilan- Jeg tror jeg skulle være din helt men..
Rilan- Tomo kom før mig he plus du klare dig udmærket. Jeg laver mere rod i dit liv end jeg hjælper. Du er ikke den Saiga-chan jeg engang vokset op med og holdt i mine arme når du græd begrund af din far. Saiga-...
Rilan- Når jeg vil forsætte søgning der må jo være nogen der ville have lille hotte mig bogene Saiga-...Sevltidliden fejler ikke noget =__=;;; Rilan- hihi jeg så kær XD
Saiga-...Rilan....bare give dig god tid...jeg vil ikke have det godt med mig selv vis du ender et sted du ikke har det godt.. Rilan- He tak min ven
Rilan- Se og få snakket med Tomo før det er forsendt....*går*
Wolfy- Hva syns du?? Mano- *kigger*
Mano- Pæææænn o^^o Wolfy- Taaak OwO
ja jeg ved godt jeg mangler lys ved Mano OO;;
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 4:30 am
Hvor ser de dejligt levende ud og elsker deres lille samtale. Næstsidste billede er bare for skønt~ <(*-*)>
lupus-wolfy
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 4:36 am
mange tak =^w^= det var ret random at Mano satte sig sådan da jeg vil sætte ham ned XD
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 5:33 am
woaw!! Der er rigtig meget lys på billederne! (untagen lige Mano xD)
Rilan er så skøn! xD Han har de der øjeblikke hvor han minder om mig! 8D 8D 8D 8D xD
HaruAwesome
Antal indlæg : 22 Age : 29 Geografisk sted : Space ~ Registration date : 06/02/11
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 5:49 am
Fuuuh~ Sød much<3 Elsker det sidste billede, Mano ser mega kær ud<3
lupus-wolfy
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 6:57 am
taaaak =^^=
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 6:59 am
Love dine storys Det var en rigtig god story God ide at lave en tråd hvor at man ligesom lægger op til at Rilan smutter en gang
Det med at der mangler lys ved Mano er jo lige meget. ikke alle kan havde nok lys når de tager billeder...ligesom mig hehe
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 9:05 am
Aww, det er dejligt når Saiga viser sin bløde side. Også selv om han stadig er lidt efter dig *ae ae* Det bliver lidt trist når Rilan smutter D:
lupus-wolfy
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Man Feb 07, 2011 9:09 am
Isabella- Jeg fik lidt iden fra din story håber ikke at det gør noget ^^
Manna- han kan være så ond TTWTT;;; ej okey ynk til side. jaa det bliver lidt trist men mindre ture til skade studen med ham ^^;;
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Tirs Feb 08, 2011 5:42 am
Citat :
Rilan-.... Saiga-.... Rilan-...Yo
Gode "replikker". Billedet passer også super til. Sad og grinede lidt for mig selv, for det er bare sådan en typisk situation. Godt fanget!
lupus-wolfy
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Tirs Feb 08, 2011 7:06 am
hehe der skulle faktis havet stået noget andet men da jeg skulle skrive til billede lave jeg sjov med det og endt med at beholde det sådan XD
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Tirs Feb 08, 2011 9:08 am
>xD hæhæ det er da godt der er en der vil svare dig ærligt
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Tirs Feb 08, 2011 9:36 am
Nej det gør overhovedet ikke noget tog lidt af min ide. Det er kun godt at vi kan få ideer af hinanden.
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Fre Feb 11, 2011 5:15 am
argh..fik aldrig skrevet noget til din story xD (har tænkt på det et par gange)
Jeg elsker altså RILAN!!! xD Han er så sej OwO...too sad du ikke bond'er med ham.. Q____Q
for ikke at tale om Mano ^^ simpelthen så kær xD
SavageAngel
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 25/11/10
Emne: Sv: se hva jeg har lavet OwO Lør Feb 19, 2011 7:33 pm
Rigtig flot historie ^^ Er også helt vild med hvor levende du får det hele til at se ud ^^