Oyasumi -///- oh boy im tired..
MEN! ville altså lige vise hvad jeg er gået i gang med!! Ò.Ó
jeg har ikke syet på maskine siden 6.klasse hvor vi havde det som håndarbejde
men nu har vi fået vores egen til at du! så jeg er gået igang med en speciel
Rigi-chan sailor school uniform til Pheo-chan ^^
altså her er den kommende bluse! Ò.Ó ved ikke om hun skal have nederdel eller shorts.. efter som hun faktisk opføre sig ret drenget så tror jeg det bliver shorts
min store søster kunne ikke helt forstå hvorfor silkebåndet var på indersiden, men det er altså fordi jeg vender den om ^^
og sætter den sådan her sammen ^^"
og så skal jeg havde fundet nogle klipse knapper at sætte på siden
jepper sådan kommer det ca. til at se ud ^^(.. eller noget xD)
glæder mig bare så meget til at få syet !! >w< skal også lave en frakke til vinter ... og måske også nogle lange bukser.. og hvem ved måske har jeg fået en ny til den tid som jeg kan lave endnu en
Speciel Rigi-chan sailor school uniform!....
nu håber jeg altså at der ikke er noget galt med billderne ... men vil nu gå til ro... og hvis nogen spørger hvorfor jeg ikke bare gjorde det imorgen? så syndes jeg bare det SKULLE! laves inden sengetid..
Oyasumi -w-
Opdate
har nu også lavet blusen går nu straks igang med bukserne og logo .. og tørklædet xD
OPDATE !! SNART FÆRDIG
mangler kun tørklæde
først loget .. ja der står RG ... for.. Resin Garden
!!
så fik jeg lavet et par bukser... hun skulle havde haft shorts.. ligesom Momiji fra fuit basket ^^ men siden det er vinter for hun lange bukser xP
og så fik jeg syet lappen og knapperne på >w<
og Pheo må altså gå med det her blomster tørklæde indtil jeg for syet det rigtig til hende >xD
Så godt som færdig ^^ see ya