Så er jeg allerede oppe på min 14 story! 8D Og jeg har en god nyhed! Miki er ved at være færdig med min Soom Glot OFELIA <3 Så kan jeg snart forsætte på historien og afsløre flere og mere spændene ting, og endelige slippe for hverdags storyerene! D: xD (osse selvom jeg er blevet ret glade for dem xD)
NÅ.. Men.. Jeg lå og skrev med min kæreste PrinceNaru (hvor er det skønt at sige 8D) Igår og så fik jeg denne idé!
OG fordi Maria har været lidt af en plageånd de sidste par mange måneder (ak, du ved at jeg Nelsker dig xD) Har jeg presset meget ud af Sam og Ikras, som er meget imod min vijle, men hvad pokker! Jeg skal osse ha det lidt sjovt! 8D <3
GAAH hvor jeg dog skriver meget! xD Føles lidt som i en manga hvor man er den som skriver en masse lort, ingen gider at læse.. x'D
NÅ ja forresten, denne story er måske meget anderleds end det I er vand til at se, men anderleds er godt! (bare se på mig)
Jeg er ret tilfreds med denne story! Men dog lidt nærvøs for hvordan den blir taget imod! òwo
ENJOY
Liste over storys;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13Sam: oh Haps! <3 Der hænger han fiiint! <3
Ikras: Hvorfor skal du hele tiden lave om på alting? -.-
Sam: oh.. Fordi anderleds er godt!
Ikras: Hvor fanden har du dét shit fra? -.-
Sam: Fra Wolter? o.o
Ikras: Aha! Det forklare alting!
Sam: Hun har ret! At rykke lidt rundt og gøre tingene anderleds er gooodt! <3
Ikras: Vel er det ej!
Sam: Du burde f.eks få dig en ny.. hvad kalder du det.. HAIR CUT! <3
Ikras: ... ingen skal cutte mit hår! -.-
Sam: Hvad så med noget nyt tøj?? ^^
Ikras: Jeg skal ikke ha nyt tøj! -.-
Sam: Kooom nu! Du skal da gøre dig lidt pæn, når du skal på date med Geisha!
Ikras: Jeg skal ikke på date med Geisha!
Sam: Det er snart valentinsdag! Så skal du lave et kort til hende! Og sende blomster til hende! Og chokolade!!! <3<3
og I skal på date, et dyrt sted! Hvor er det bare romantisk!!! Og bagefter tager i måske til et flot og dyrt hotel og har sex
hele natten!! OwO
Ikras: LUK RØVEN!!! ò.o
Sam: >__>
Ikras: Jeg skal IKKE sende kort, blomster, chokolade, eller på nogen date!!
Sam: Det er vel bare fordi Geisha er så langt væk? >___>
Ikras: .....
Sam: ! oh.. Altså.. Hvis I ikke skal på date? >///>
Ikras: hm?
Sam: Vil.. du så på en date med mig???? OwO
Ikras: Jeg vil hellere dø, end at gå ud med dig!
Sam: WAAAAAH!! IKRAS!!! DU ER SÅ OOOOOND!! TT___________TT
Ikras: I know! hæ hæ
Ikras: Men.. Hvis det betyder så meget for dig? Hvorfor spørger du så ikke Skay?
Sam: Uhm.. fordi..
Ikras: Har du spurgt ham?
Sam: Neeeeej.. :c
Sam: Det er bare det.. at.. Skay er en vampyr..
Jeg ville faktisk ha sluttet min story her, men så synes jeg at den var for kort! x'D
Så jeg lavede videre, efter jeg var færdig med de første billeder! òwo
Wolfy: PUST STØN PUST
Chester tænker: Kom nu! Det er din tur til at være Ikras! ^w^
Wolfy tænker: Det ved jeg! Det ved jeg! X___X
Chester tænker: Gir du allerede op? ó__oWolfy tænker: NEEEJ!! D: Jeg skal bare lige ha luft!! Wolfy tænker: Hey! Er det ikke Skay derover?Chester tænker: ... Er du ude på at snyde igen? :cWolfy tænker: Neej! Prøv at se! Han ser trist ud..
Chester tænker: ... Jeg må hellere gå der over! Vi kan lege videre senere! ^^ Stakkels Skay.. o__o'
pfff.. mine dukker er pludselige så onde! (wtf xD)