Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Wolter's story 13. Fre Jan 28, 2011 3:25 am
Da jeg ikke går i skole, keder jeg mig bare her hjemme.. :c Og da jeg endnu ikke har fået Ofelia fra Miki, kan jeg ikke forsætte med mine storys! D: Så jeg har lavet en lille hverdags aktig story.. :/ Sorry!
Ikras: Fuck, mit hoved gør ondt! Skay: Har du været ude indtil nu?
Ikras: .... Skay: ... Ikras: STOP DET DER!!! =__=
Skay: Uhm.. Undskyld.. Ikras: Hvad vil du!? -.- Skay: Jeg har ledt efter Sam, hele dagen.. Men..
Ikras: Ja ja.. Din wannabe vampyr! -.- Jeg skal nok bruge min fridag på at lege gemmeleg med Sam! -.- Skay: ..tak..
Sam: BOBBEL BOBBEL BOBBEL BOBBEL!! ò3ó
Sam: BOBBEL! .. OH HEJ IKRAS!! <3 Ikras: ... Hvordan viste du det var mig? ò.o
Sam: Jeg kunne se dig i glasset! OwO Ikras: Mh.. Nå.. Men hvad laver du? Skay leder efter dig.. -.-
Sam: Jeg leger med Wolter's nye kæledyr!! O3O See!! Det er en salamander!! Og den er stor!!
Sam: Og den spiser fisk!! Og den er ond!! og.. Ikras..?
Sam: Nå.. ó__o Han havde nok ikke tid..? Hm.. Hvad var det han ville? ó.o hmmm..
-----
Og bare lige for at vise et bedre billede af Sam & min salamander!! <3 ^w^
Sidst rettet af wolter Fre Jan 28, 2011 3:40 am, rettet 1 gang
Deadly_night142
Antal indlæg : 23 Age : 32 Geografisk sted : Vejle Registration date : 19/02/10
Emne: Sv: Wolter's story 13. Fre Jan 28, 2011 3:35 am
hvor er den sød... En stor salamder. Og stakkels ikras skal leve med skay der bare dugger op.
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Wolter's story 13. Fre Jan 28, 2011 4:23 am
ARGGGG!!!! (på den gode måde)
Elsker dine storys lige meget hvad. Og selv om du ikke kan komme videre med dine storys så kan du alligevel godt lave en masse. Endnu et Wolter mesterværk!!! ^.^
hm..hvis jeg bliver ved med at rose på den måde ender du sikker med hovedet i skyerne
wolter Moderator
Emne: Sv: Wolter's story 13. Fre Jan 28, 2011 4:26 am
Bibi - aww.. Tak! Ak.. Hun er kun 15 cm! òwo
Isabella - høhøhøhø!! xD Det er takket være dig at jeg vil smide storys ind! òwo Jeg elsker dine kommentar!! <3 <3
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Wolter's story 13. Fre Jan 28, 2011 4:58 am
Det er nogen rigtig gode billeder du leverer - og en sød lille historie (der godt kunne have været længere...) - som sædvanlig. Dine dukker har bare så meget personlighed - jeg elsker dem!
<3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Wolter's story 13. Fre Jan 28, 2011 5:08 am
Stakkels Ikras <3 Jeg kender alt for godt til det med endelig at have lidt fri, og så kommer folk og beder en om alt muligt! Jeg håber at du alligevel når at få lidt tid for dig selv (høhø) xD Det er synd for Skay at han bare bliver kaldt en wannabe vampyr, og får skæld-ud *ae ae* Jeg er glad for at se noget fra dig igen, og på trods af at du ikke kan komme videre, så syntes jeg da at det går helt fint ^^ Det er godt at Sam er glad for din salamander, selv om den er ond.. Sam <3
Jeg elsker dine storys, og dine dukker <3 (Og dig, naturligvis xD)
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Wolter's story 13. Fre Jan 28, 2011 8:24 pm
*slår Wolter* Hvad er det for noget med at det bare var en kedelig hverdags story?? D: *ae ae Wolter* Så se nu at få din selvtillid tilbage... Og Ophelia! XD
Og så går du ud og lawr en story med Gisan ^_^ Held og lykke! XD Det pindsvin kan bare ikk sidde stille hihi...
Elsk på din humor XD
AliceFromUnderland
Antal indlæg : 114 Age : 31 Geografisk sted : Hadsten, Danmark Registration date : 22/04/10
Emne: Sv: Wolter's story 13. Lør Jan 29, 2011 2:06 am
AH .... den må ikke spise mig .-.
sam <33333
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Wolter's story 13. Tirs Feb 01, 2011 7:20 am
Jeg kan bedre lide mine små salemander i vores fugle bassin der hjemm >w< De er små og bløde og de gamle hunner kan jeg godt tage op... når jeg altså kan se gennem vandet ... =_=" Elsker dit ekstra billed med sam wolter-sama >w< !!!
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Wolter's story 13. Tirs Feb 01, 2011 8:06 am
Lyset på billederne er awsome!! Især det andet sidste.. der er Sam's hår virkelig nice at se på OwO.. Specielt har jeg hele tiden godt kunnet lide de vinkler som du altid udvælger til Ikras', de er virkelig gode til ham ^^
......
btw... NICE SALAMANDER!!! x'D
wolter Moderator
Emne: Sv: Wolter's story 13. Ons Feb 02, 2011 12:46 am
Boots - Tak! Jeg blev osse lidt skuffet over at den blev så kort! :C
Manna - ohoho! xD Tak tak! Det er hårdt at være Skay, i mit hjem! 8D Men mon ikke det går?
Marha - *ømme sig* tak.. Q__Q Meeen, jeg synes bare at den var så kort.. :C ... Jeg får aldrig taget billeder af Gisan! D: Medmindre når han sover! 8D
cat - LOL xD
Rigi - OH!! Ta nogle billeder!! *w* tak tak tak! 8D Jeg elsker det osse!
Zhean - aww.. Tak! ^w^ Jeg gør mit beste! òwo
oh my! lol! xD
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Wolter's story 13. Ons Feb 02, 2011 3:30 am
Baw, en rar story dér. C: Wolter. Når jeg kommer hjem, så synes jeg vi skal mødes en dag, og så kan vi tage billeder med dukker, ja? C: