Hold da op, det ser jo herligt ud. Der er nok nogen der kommer til at leve et liv i luksus ser Elsker de små detaljer med fliser på væggen, de små sten der skal forestille vand og badekåben x3 Det giver jo den perfekte badeværelses stemning
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Ons Feb 23, 2011 7:27 am
NUUURH !!! det er så kært! det er virkelig et fint lille badeværelse og smart med den lille skuffe nederst
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Ons Feb 23, 2011 10:43 pm
Helene skrev:
NUUURH !!! det er så kært! det er virkelig et fint lille badeværelse og smart med den lille skuffe nederst
Ja dejligt til opbevaring af alle Pinos ting og glaslågen gør at han er fri for støv.
Katia: Glad for at du kan li det. Jeg var bange for at stenene fik det til at ligne at han lå i is >_<
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Ons Feb 23, 2011 10:49 pm
woaw!! Hvor er det godt lavet!! Jeg elsker boblerne!! *w* ALLE STEDER!! *w*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Ons Feb 23, 2011 11:09 pm
Nuurw, just so cute <3 virkelig gode billeder, og boblerne er bare så mega seje *.*
tulletrae
Antal indlæg : 4 Age : 49 Geografisk sted : danmark Registration date : 24/02/11
Emne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Tors Feb 24, 2011 1:00 am
Sådan et badeværelse vil jeg også ha’ - bare i stor størrelse. Jeg kan godt li’ den stor solfarvede vifte op imod bagvæggen. Hvordan fik du boblerne med?
SavageAngel
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 25/11/10
Mht. at glas stenene ligner is, så nej, slet ikke! De bløde former får det til at ligne vand helt perfekt. Synes derimod hvis du ville lave is, så passer de itu-slået glasskår bedre ^^ Dem bruger jeg altid til jul som is krystaller
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Fre Feb 25, 2011 5:32 am
tulletrae skrev:
Sådan et badeværelse vil jeg også ha’ - bare i stor størrelse. Jeg kan godt li’ den stor solfarvede vifte op imod bagvæggen. Hvordan fik du boblerne med?
Tak! Viften var faktisk en sidste øjebliks indskydelse fordi jeg syntes der manglede noget på væggen og jeg kunne ikke putte det dukke spejl op jeg har....det er nemlig pink >_< Og det gule passede med badekåben BONUS!
Boblerne er opstået ved hjælp fra Photoshop. Meget let når man ved hvor man skal finde tingene
Tak SavageAngel Det med det ødelagte glas vil jeg huske på til en anden gang Jeg er glad for at det ikke lignede at Pino tog bad i is ^^;