Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier] Søn Sep 11, 2011 3:44 am
Ja, jeg har fået mig en Pukipuki. Jeg troede aldrig, jeg ville købe sådan en lille dukke, men så fik jeg en idé ... :3 Xavier er en dæmon. Nærmere betegnet sorterer han under en af de syv dødssynder, nemlig dovenskab. Han har visse katteagtige træk som fx at ligge og sove hele dagen. (Til gengæld gider han ikke jage mus.)
Tak fordi I kiggede! Kommentarer af en hver art modtages meget gerne! :3
Faceup/bodyblushing/hale: Af undertegnede. Paryk: Fra Beachgirlnikita; klippet og farvet af mig. Tøj: Købt fordi jeg er doven. XD
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier] Søn Sep 11, 2011 3:48 am
Aww, hvor er han kær <3 Du må tage ham med næste gang der er meet-up, det er længe siden jeg har holdt sådan en lille en ^^ Og ja, dovenskaben længe leve <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier] Søn Sep 11, 2011 4:56 am
han er rigtig sød kan godt lide hans brune farver
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier] Man Sep 12, 2011 5:50 am
Tillykke med ham:) Hvor han Nutter<3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier] Ons Sep 14, 2011 4:57 am
Jeg er ret vild med idéen: kat + dovenskab Billederne er også enormt fine :3 Hans poseringer er gode og varierede, og han virker meget nærværende i billederne ^__^ ~
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Sv: Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier] Ons Sep 14, 2011 5:01 am
Hvor er han fin! Nu får man jo næsten lyst til selv at købe en >.<
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier] Ons Sep 14, 2011 5:06 am
Tillykke med den lille ny!
Han er rigtig nice! Og jeg kan godt lide hans farver, og det er fedt, at farven på hans bukser er blå, mens hans egen farve er brun. Det passer godt sammen, synes jeg. Jeg kan også rigtig godt lide farverne i billederne helt generelt.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Mange tak for jeres kommentarer! Jeg er rigtig glad for, at han bliver så godt taget imod. Han poserer fantastisk - især af sådan en lille tingest at være. :3
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Han er bare herlig og elsker den måde du har blushet hænder, fødder og ører, kan slet ikke lade være med at kigge på det ^_^ Men han er skøn og pukier Er bare helt vildt nemme at posere med ^__^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Skøn lille fyr. Han er da noget så kær! Man kan i hvert fald ser, du har styr på at tage billeder. Kan godt lide du lægger ud med at vise poten. Elsker hvordan fokus er på poten i tredje billeder. Kan næsten ser for mig, hvor han åbner og lukker poten, som katte gør, når de rigtig slapper af. Poseringen på næste billede er rigtig livagtig. Man kan se, hvordan han kravler fremad. Er vild med det sidste billede. Kan rigtig godt lide, hvordan tæppet er blurry, mens dukken er skarp, det leder opmærksomheden det rigtige sted hen.