Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 4:28 am
Hejsa RG
Det er jo ved at være noget tid siden jeg lagde billeder op sidst.. og så er det veld på tide at jeg præsentere min lille Ted (teddy) :-D Jeg har haft ham siden slutningen af November... og afligevæld har jeg ikke taget mig sammen til at vise ham frem.. (fy Helene..) så jeg tængte jeg ville præsentere ham i en story. Det er godt nok meget længe siden jeg har lavet sådan en, tror slet ikke jeg har lagt nogen op her på det ''nye'' forum... og jeg undskylder på forhånd for kedelighed og mangel på handling.. og Blah blahr blahr...
Men ja enjoy ^^
...
Mig: Poke Ted: Mmn..
Ted: Ruller om på siden.
Mig:Poooke.. Ted: ...
Ted: ? ? Mig: Hey :-)
Ted: Hey :-) Sidder sig op
Mig: Jeg har taget en trøje med til dig.. det er ved at blive køligt. Ted: Oh tak.
Ted: Hvor længe har jeg sovet? Mig: Et par timer.. Ted: Hmm..
Ted:Fumle Mig: ...
Ted: Umpf. Mig: ...
Mig: Har du brug for hjælp ? Ted: Nej tak det går ^^''
Ted:Retter på trøjen.
Ted: :-) ? Mig: :-D
[b]Mig: Oh!! må jeg se hvad du har tegnet?? Ted: Jo da.
Ted: Totoro! :-D Mig: Aaaawwwww :-D
Haha som sagt totalt handlings lam Xb men håber i kunne li' den afligeveld Tak for kigget <3
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 4:52 am
Hvor er han bare dejlig! super billeder og YAY for Totoro~<3 XD
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 6:24 am
Sød hverdags story..
Du skal bare have lavet nogen flere, så vi alle kan nyde din Teddy Han er dejlig..
Joalanao
Antal indlæg : 29 Age : 33 Geografisk sted : Over havoverfladen, under stratosfæren. Registration date : 18/03/10
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 6:45 am
My goodness, hvor er han bare skøn! OwO Og meget levende poseringer! ^^
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 7:26 am
OMG!!! hvor har du dog fundet ham henne??? Seriøst jeg har ledt længe efter en unoa dreng/pige
Ej hvor er han bare sød! x3 virkelig uh hvor er han nuser <3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 7:35 am
hvor er han dejlig ^^
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 8:12 am
Ponpyon: Mange tak skal du ha' heh Totoro er altid godt
Amano: Tak ^^ ja jeg skal nok prøve om jeg kan tage mig sammen til at få det gjort
Joalanao: Ih mange tak, prøver også altid at få poseringene så troværdige som mugligt :b
Mika: Taaark ^^ heh jeg var også selv helt oppe i skyerne da jeg havde købt ham, fant ham faktisk på Ebay og enda til en rimlig pris :3
Wolfy: Takker takker ^w^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Apr 28, 2011 9:25 am
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark. Registration date : 27/11/10
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Fre Apr 29, 2011 6:58 am
Ohh my stars, han ser godt nok vidunderlig ud O.O
Jeg kan rigtig godt lide denne story, den er så hyggelig ^^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Fre Apr 29, 2011 7:10 am
Hvor er han dog kær. Og den der trøje er alt for fed. :3 Sød lille story, kunne rigtig godt lide den.
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Lør Apr 30, 2011 12:46 am
wow, den 12 billede er SUPER nuttet D jeg gik totalt i fangirl mode XD jeg tror din L-bi er den sødeste dreng jeg har set fra L-bi drenge XD Og farver er totalt fedt:) Du har god photografi skills !!!
Helene
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Lør Apr 30, 2011 7:51 am
Wolter: Aww ^^ tak Woller *3* heh jeg vil gøre et forsøg.
Neko-cosplayer: Mange tak skal du ha' :-D
Akatsuki: Takker ^^ Jeg er også selv glad for trøjen.
flame _angel: Woow. Mange tak for din komplimang, jeg er glad for du kan li' min lille dreng ^^ jeg er også selv helt skør med ham :b heh ^^
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Lør Apr 30, 2011 9:26 am
ååårh! sådan et cute lille totoro billed QwQ !!!
Ceci
Antal indlæg : 6 Age : 27 Geografisk sted : København Registration date : 16/04/11
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tirs Maj 31, 2011 1:20 am
Ej, hvor er han flot! Synes han poseringer var meget realistiske. Kunne især godt lide da han tog trøjen på XD <3 Og tegningen var vildt sød :'D
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Søn Jun 05, 2011 5:40 am
Hvor er det nogle flotte billeder :O og poseringer og lækker dreng <3 Det eneste jeg finde at kritiserer er at historie er lidt ikke-eksisterende, men det gør nu heller ikke rigtig noget med sådan en introduktions-ting og når både billeder og poseringer gør historien så levende som din tilgiver man historiens enkelthed
Please kom op af stolen og lav en masse andre historier
ps.. det tøj han har på.. er det noget du selv har lavet? hvis ja, hvordan har du så lavet hans T-shirt? hvis nej, hvor har du så fået hans bukser, trøje og t-shirt fra?
Glæder mig til at se mere guf fra dig af ;D
Helene
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Søn Jun 05, 2011 10:11 pm
Mange tak skal i ha' alle sammen :-)
Zin: Tak. Jeg er glad for at du sys' om ham ^^ heh ja jeg ved den er ret handlings lam, men skal lige i foto story optræning igen. mine dukke har ikke rigtig nogen historie eller personlighed (endu) og det gør det lidt svært at lave storys ^^''
Jeps jeg laver selv alt mit dukke tøj. Det er lidt den eneste grund til at jeg har mine dukke .. på en måde.. Hvids du er interesseret kan du da se hvad jeg sælger på min Etsy shop :-) http://www.etsy.com/shop/Swallowheart?ref=pr_shop_more
:b
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Tors Jun 09, 2011 6:03 am
Hvor er han Dejlig<3
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Teddy Unoa L- bi Lør Sep 24, 2011 6:11 am
Selv om du siger det er lang tid siden syntes jeg virkelig det var en sød historie og hvor er Ted dog sød! Kan virkelig godt lide ham. Håber vi ser mere til ham