Antal indlæg : 16 Age : 24 Geografisk sted : Horsens Registration date : 13/07/14
Emne: På eventyr med Xavia og mr. Teddy! Søn Jul 27, 2014 5:56 am
Jeg fik pludselig en enorm trang til posere lidt med Xavia, og siden jeg længe havde planlagt at tage hende med udenfor og tage nogle billeder, synes jeg i dag var en god dag til at gøre det på.. så hun kom lidt på eventyr :,D
Jeg undskylder for de lidt grynede billeder, men en iphone er ikke lige frem et pro kamera. ^^; (advarsel, mange billeder!)
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: På eventyr med Xavia og mr. Teddy! Søn Jul 27, 2014 6:08 am
Det er nogle rigtig søde billeder! Synes du har været heldig med lyset, det ser rigtig varmt og indbydende ud, og er "sommer-ligt" De er pæne og overskuelige, bliv endelig ved med at tage billeder
XaviaTeddy
Antal indlæg : 16 Age : 24 Geografisk sted : Horsens Registration date : 13/07/14
Emne: Sv: På eventyr med Xavia og mr. Teddy! Søn Jul 27, 2014 6:12 am
PotatoMash skrev:
Det er nogle rigtig søde billeder! Synes du har været heldig med lyset, det ser rigtig varmt og indbydende ud, og er "sommer-ligt" De er pæne og overskuelige, bliv endelig ved med at tage billeder
Takker!! ^.^ Jeg kommer helt sikkert til at tage nogle flere billeder snart! Har lidt et tegne-block så fotografering er det eneste der rigtig dur lige nu
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: På eventyr med Xavia og mr. Teddy! Søn Jul 27, 2014 7:48 am
Åh nej hvor er hun sød <33 og virkelig sjovt at se en anden Minette på forummet også :DD Rigtig søde billeder :3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: På eventyr med Xavia og mr. Teddy! Søn Jul 27, 2014 8:54 am
Hvor dejligt at se flere billeder af hende
Du er virkelig god til at holde dine billeder varierede og det samme med poseringerne. Keep it up!