Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Man Sep 13, 2010 9:46 am
Jeg købte Hecetas tilbud sammen med Marha. Tingene kørte okay. Der var lidt problemer med at øjnene vi skulle havde haft med ikke var kommet med i forsendelsen. Det var okay da jeg lige manglede at betalte forsendelsen på grund af en stresset periode lige der. Efter jeg betalte forsendelsen gik der meget lang tid før at hun fik sendt øjnene da hun var blevet syg.
Tanita
Antal indlæg : 12 Age : 47 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 15/02/10
Emne: :) Fre Okt 15, 2010 5:16 am
Heej søde.. Super mange tak for de super gode handler vi har lavet.. Nemesis (msd) , Timo (sd) og Dawn (sd).. Og de eksktra ting der kom med... Super tilfreds...
Shefura
Antal indlæg : 65 Age : 38 Geografisk sted : Herning Registration date : 07/01/09
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Tors Feb 03, 2011 10:17 am
God feedback som sælger fra mig af Måtte godt nok vente næsten 3 uger før tingen blev sendt, men man råder jo ikke over vejret
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
god feedback til heceta til køb af wig =) hurtig levering ^^ mange tak for handlen
Chuumi
Antal indlæg : 35 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/02/12
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Lør Mar 17, 2012 12:25 am
God feedback fra mig Fik købt RS Wu af hende. Hun var uheldigvis kommet ud for en skade, som gjorde at den forventede afsendelsesdato blev lidt udskudt, men hun gav mig besked om problemet indenfor meget kort tid, og det blev jeg ret glad for Det viste samtidig god kommunikation. Han ankom sikkert, og meget godt pakket ind, efter rimelig kort tid.
noodle_kun
Antal indlæg : 95 Age : 40 Geografisk sted : Midtjylland, Århus Registration date : 09/06/11
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Tirs Feb 12, 2013 5:23 am
jeg må også hellere smide lidt feedback
har købt 2 dejlige dukker af heceta, super sød og nem at handle med eneste minus var problemer med posthuset hvilket jo selvfølgelig ikke skal gå ud over min virkelig goe feedback. Absolut kun +ér fra mig!
en meget glad kunde
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Tirs Feb 12, 2013 7:09 am
Go feedback til Heceta ^^ købte en dejlig dukke af hende og alt gik super =D go at handle med ^^
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Søn Jun 23, 2013 3:41 am
Jeg solgte en dukke til Heceta på kort afbetaling.
Super rar at handle med, og hun er hurtig til at svare på beskeder.
Hun kan kun anbefales!
KevinOcult
Antal indlæg : 32 Age : 27 Geografisk sted : Amager Registration date : 13/06/12
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Lør Mar 15, 2014 8:25 am
Heceta købte en kjole af mig, handlen gik hurtigt og godt!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Heceta's feedback tråd Fre Aug 26, 2016 3:55 am
Heceta købte en Twigling Ingenieuse af mig, og det var en super handel. Hun betalte som aftalt, var nem at kommunikere med, rigtig venlig og forstående, da der opstod nogle problemer fra min side. Jeg kan klart anbefale hende.