nu har jeg snart haft min første knægt i 1 år og mine 2 andre i ½ år, så nu syntes jeg det var på tide jeg lavede en story med dem ^^''
det bliver dog kun med min ældste knægt Jace og min pige Yuki ^^
det er den første billed story jeg prøver at lave, håber i vil kunne lide den ^^''
Jace: *sidder og keder sig* hvad skal jeg dog lave?... der er intet at lave i dag når det regner... *dyb suk*
Yuki: *står på den anden side af døren og læser på papiret* Det var vidst her Jace boede, eller det håber jeg hvert fald ^^'
Yuki: *banker forsigtigt på, inden hun kommer ind* Jace?.. Storebror?... *ser sig forsigtigt omkring*
Jace: uh? *ser mod døren* Yuki, er det virkelig dig søs? ^^
Yuki: Hey storebror! ^^ *rækker armene frem og kommer længere ind i rummet*
Jace: *springer hurtigt ned fra vinduskarmen og løber hen til Yuki*
Jace: *ligger armene om Yuki og holder godt fast om hende* Hvor har jeg dog savnet dig Yuki, det virkelig længe siden jeg har set dig! ^^
Yuki: I lige måde, du flyttede jo også har det taget en kamp at finde dig, men nu har jeg endelig fundet dig ^^ og jo Jace?
Jace: Ja?
Yuki: *overfalder Jace*
Jace: Whaa!!! *falder ned at sidde og ser glad op på hende* omg, du da blevet bedre siden sidst jeg så dig ^^
Yuki: *sætter sig på hans skød* ja ikke? jeg har også prøvet at blive stærkere siden vi sidst så hinanden ^^ *fletter hale med ham*
Yuki og Jace: *sidder og snakker sammen i længere tid*
tak fordi i så med ^^'