En uventet ny tilflytter (anderledes ankomst billeder/story)
3 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: En uventet ny tilflytter (anderledes ankomst billeder/story) Ons Jun 25, 2014 7:21 pm
Ja jeg har valgt at lave en lidt anden "velkomst tråd", da jeg hverken har fået dukken med posten eller i en kasse. Jeg har fået den i forbindelse med en byttehandel, hvor vi bare byttede over til et træf. Håber i vil tage godt imod min gamle ven
Alessa - "Det banker på."
Mig - "Der var ikke nogen ved hoveddøren" o.O Alessa råber i det fjerne - "Tror det var ved altan døren."
Mig - "Hallo?"
? - "Hej." Mig - "DE sko er der kun en dukke, der kan finde ud af at gå i. TIMO!"
Timo - "Hej mor. Så er jeg tilbage. Må jeg få mit gamle værelse tilbage?" Mig - "Jamen hej søde skat, selvfølgelig."
Mig - "Nu skal jeg hjælpe dig med den her.
Timo - "Har lige en mere."
Mig - "Lidt malplaceret budskab, eller? Timo - "Jaja, jeg kunne ikke undvære dig, okay!"
Mig - "Hvor skal du nu hen?" Timo - "2 sekunder."
Timo - SÅ! Det var det sidste." Mig - "Stof?" Timo - "Ja, jeg vil satse på en ny karrierer. Drag queen syerske. Det bliver et HIT. Jeg kan føle det." Mig - "Jaja, kom ind og sæt dig." Løfter ham ind i køkkenet.
Mig - "Jeg troede ellers du skulle giftes og alt muligt, jeg har ikke hørt fra dig i flere år?" Timo - "Ja, altså jeg har ligesom prøvet på at finde dig, men du er jo flyttet. Og krak er ikke særligt anvendeligt. Er du klar over hvor mange resultater der kommer frem når man skriver ´mor´ i søgefeltet?"
Mig - "Hvad med dit bryllup?" Timo - "Det gik ikke."
Mig - "Hvad skete der?" Timo - "Da præsten spurgte ham `Vil du tage denne mand som hos dig står` blev han sur og råbte alt muligt, og så gik han. Jeg tror han blev sur over at jeg er en fyr. Mig - "Jamen vidste han ikke det????" Timo - "Nej vi ville vente til bryllupsnatten." *Snøft*
Mig - "Såså, det skal nok gå, nu er du jo hjemme igen." Timo - "Så jeg må godt flytte ind?"
Mig - "Selvfølgelig, jeg har da savnet dig." Timo - "Du er bare den bedste!"
Timo - "KRAAAAAM!" Mig - "Men...... du skal dele værelse med Dominique." Timo - "Bor her andre?" Mig - "Ja kom så kan du hilse på ham."
Mig - "Dominique hvad har jeg sagt om sko på bordene?"
Dominique - "DET kan jeg simpelthen ik huske." Mig - "Du er umulig at opdrage på, men måske din nye værelseskammerat kan lærer dig lidt manere."
Dominique - "HVA!"
Dominique - "Kommer der nogen og bor her?"
Timo - "Ja MIG. Hej jeg hedder Timothy, men bare kald mig Timo.
Dominique - "Jamen hej. Velkommen til tror jeg. Jeg er Dominique. Og ikke noget med at kalde mig latterlige kælenavne." Timo - "Okay. Vi skal nok få det kanon sammen Dom Dom."
Dominique - "Mor, det der finder jeg mig ikke i." Mig - "Nej nej, lad ham nu lige falde til." Timo - "Jeg stiller lige lidt af mine ting her."
Timo - "Der kan mine sko sagtens stå."
Timo - "Og min fantastiske præmie fra gay parade sidste år. SÅ nu føler jeg mig hjemme.
Dominique - "Hmmm gay parade.... Jamen velkommen til. Vi skal nok få det hyl." Timo - "DET er jeg også sikker på." Mig - "Puha to af slagsene på en gang. Tror lige jeg går med hunden."
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: En uventet ny tilflytter (anderledes ankomst billeder/story) Ons Jun 25, 2014 8:19 pm
Hahahaha Timooo!! Ååååh mosters "pige" <3 glæder mig til at se om de kan enes ! Hvor synd med hans bryllup, men ja, det er jo ikke første gang hans ydre snyder de kære mænd *HostMaxHost*
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En uventet ny tilflytter (anderledes ankomst billeder/story) Tors Jun 26, 2014 9:30 pm
hahah sikke en go fotostory! virkelig godt sat sammen søde ven stakkels Timo at manden bare skred *kram* men godt at se ham hjemme igen! Timo <3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: En uventet ny tilflytter (anderledes ankomst billeder/story)
En uventet ny tilflytter (anderledes ankomst billeder/story)