Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Cutest present ever ! (SD Amy) some nudity Tors Jul 14, 2011 12:56 am
I dag bankede det på min dør, en postmand stod uden for, og i hans hånd var der en lille pakke
Lille sød pakke <3
Hehe ja ja skal nok.... sød overraskelse da jeg vendte kassen
Og ja selvfølgelig skulle Charlie hjælpe til, det er jo trods alt en papkasse....
Charlie - hva faen, har du fået en kasse med en masse luftbobler i ? Mig - Nej rolig nu, vi skal lige pakke tingene ud jo..... skøre kat.
Første del pakket ud.
Endnu en.....
Så mangler der kun det vigtigste
Ihh hvor er du fiiiiin <3
? - Vil du ikke godt samle mig, please ?
? - Tusind tak Hvad med noget hår ?
Mig - Sådan, og her i kassen kan du finde lidt tøj, har dog ikke meget i din størrelse ? - Tak, jeg kigger lige....
? - Det her er fint, dog ikke min stil, men går an til du køber noget nyt til mig. Mig - ja ja du skal nok få noget andet... Nu skal vi prøve parykker hehe
? - Hallooooo jeg kan jo ikke se noget med den her ! Mig - sorry o.O
? - DET kan du godt glemme !!!! Mig hehe oki..... jamen hvilken en så, og hvem er du ?
?- Den her, det er jo min hårfarve. Kan du da ikke se jeg hedder Luna ? Luna Lovegood. Mig - jamen jo da, nu kan jeg, du har jo heller ingen sko på. Velkommen til Luna <3 Luna - Jeg mangler bare en ny face up, den her gamle er skallet af Mig - Søde det går vi igang med, med det samme. Og velkommen hjem skat <3
Tusind tusind tak til Zenni for denne utrolig flotte gave, jeg kan slet ikke beskrive hvor stort det er. Jeg lover at passe på hende, og forkælde hende ud over alle grænser. Du er en ener Zenni <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Cutest present ever ! (SD Amy) some nudity Tors Jul 14, 2011 1:09 am
tillykke med luna, hvor er hun smuk jeg grinede da jeg så hvad der stod på pakken. det er en rigtig fin gave
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Cutest present ever ! (SD Amy) some nudity Tors Jul 14, 2011 9:35 am
freak hvor humor >xDD "Hjælp mig ud" tillykke hun er rigtig køn ;3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Cutest present ever ! (SD Amy) some nudity Man Jul 18, 2011 4:42 am
Awr så flyttede den lille smukke skat hjem igen <3
Tillykke med hende. Og sikke en flot gave ^^ Skønne Zenni
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Cutest present ever ! (SD Amy) some nudity Lør Sep 24, 2011 7:14 am
tillykke med hende. hun ser rigtig sød ud
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Cutest present ever ! (SD Amy) some nudity