Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: -Pakkeåbning!- #Kiel Ent# (En smule nøgenhed) Lør Jul 16, 2011 12:51 am
Den 18 Maj bestilte jeg min lille Nellike fra Leeke, jeg har aldrig nogensinde haft en limited dukke i mine hænder før, men nu har jeg en selv ^___^ Og jeg fik taget en masse billeder, men bare ikke fra da jeg skulle have skilt hende af, så hun kunne få sine normale fødder på. Lille møgunge... Men hun er så dejlig og så fin, men lad os kigge på billederne ^__^
Kasse! Og den har været åbnet!!! Slemme Told...
Kasse der er lidt mere åben... O__O Katalog!!
Alle de ting der var i kassen ^_^ 2 wigs, øjne, katalog, æske med dukke, ekstra ting ^_____^ Iiih!
Wig og øjne.. men jeg er meget skuffet... øjnene er alt alt alt for store til Nellike, hun skal ikke bruge 16mm... mere 12mm..
Pedicure! Så fint ^__^
Hornene.. og fjolset her havde bestilt forkert.. jeg ville hellere have haft de andre mere gren-lignede horn, men sådan går det når man er stresset.
Vingerne! De er bare så skønne, og gennemsigtige ^_^
The box!
Pakket godt ind, lille stakkel.
Vi er tæt på nu ^___^
Der er hun jo, lille Nellike ^_^
Og der er hun jo.. *Dybt suk* Hun er så fin, der er en smule glimmer i hendes blush og manicuren er så fin, men ikke perfekt og hendes faceup er så sød, men hun har ingen mund o___o Den er bare mini og kun malet på.
Og her er hun, hendes hendes faceup ved øjnene, den er så flot.. Og hendes øjnene..... Det er.. perler... det var det eneste jeg havde der kunne passe som øjnene lige nu ^_^;;
Naawh~ Hun er genert ^___^
Der kan godt nok være meget skrald i sådan en kasse.. det er helt vildt.
Og her er hun så, min lille fairy Nellike ^__^ Med vinger og wig of det hele ^___^
Tak fordi i så med ^___^ *Dybt buk*
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: -Pakkeåbning!- #Kiel Ent# (En smule nøgenhed) Lør Jul 16, 2011 2:48 am
hun er rigtig sød perlerne ser rigtig fine ud som øjne. og den lyserøde blushing passer godt til hende. tillykke det er dejligt at se jeg ikke er den eneste ent ejer i danmark havde du problemer med at få fantasy fødderne af, jeg syntes de var lidt trælse
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: -Pakkeåbning!- #Kiel Ent# (En smule nøgenhed) Lør Jul 16, 2011 3:00 am
Ja, de var meget til besvær.. Men det gik da til sidst ^_^;
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: -Pakkeåbning!- #Kiel Ent# (En smule nøgenhed) Lør Jul 16, 2011 3:24 am
Hvor er hun bare køn! Tillykke med hende, glæder mig til at se flere billeder når hun kommer i tøjet og alt det sjove, virkelig smuk lille pige!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
MorbidNeeds - Tak tak ^___^ Har nogle planer med tøj, men vi må jo se om jeg kan lave det >__<
Mary - Hun står meget usikkert på sine rod-ben, fødderne er meget meget små, og hvis hun har vingerne på kan hun ikke stå, eller måske driller hun mig bare, men vingerne er langt tungere end jeg troede.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08