Antal indlæg : 7 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 01/10/09
Emne: Pakkeåbning [Luts Zuzu Delf Wolffy] Ons Okt 21, 2009 9:53 am
Så ankom han Nok hurtigere end jeg nogensinde ville have forventet af en dukke. De tog Luts to dage før de sendte ham. TO DAGE. også var det bare posten man skulle vente på. Omkring to uger, og min lille - men større end forventede - Wolffy sad i min hånd.
Størrelsesforhold med Kubo og Ryo. Den pakke var overraskende meget større end hvad jeg havde forventet. og vejede ingenting. Var kortvarigt nervøs for om den var tom.
Pakkerne i pakken. Ah, det var derfor den var så stor. To pakker =D
Herfra gik jeg så lidt over gevind og fik først taget billede da jeg havde pakket alt ud, og kunne se min fine ulv (bestilte to sæt ekstra øjne med ham og nogle underbukser = alt er love!)
Og der er han! Min dejlige ulv! Heromkring faldt min mor også i søvn. Ikke fordi hun ikke fandt det interresant, hvilket hun gør, men hun er en træt kvinde. ..og det var ligegyldig information. Yay XD
Nej, se, størelsesforhold igen! =D Som sagt, større end jeg havde forventet. Og jeg gav ham de to forskellige øjenfarve i for at se dem (var også første gang jeg tog hovedet af en dukke. skræmmende) Han bliver nok midlertidig blå-øjet.
Men han er stadig uden navn.. Kæmper lidt med det, faktisk >< Hils pænt på ham =D
Sjovt, jeg har aldrig fået ham til det før...
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: Pakkeåbning [Luts Zuzu Delf Wolffy] Ons Okt 21, 2009 9:59 am
Naize lille ulv tillykke med ham, han er bare skøn
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09