Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Lille Anine #LittleFee Flora# Tirs Aug 02, 2011 12:59 am
Endelig fik hun et navn, Anine. Det er et gammelt dansk navn, som var næsten tradition i Danmark at piger blev kaldt hvis de var født som nummer 9 i en børnenefolk og var pige ^_^ Og hun er bare.. Åh.. Mit hjerte smelter, hun er bare så kær og så kom noget af hendes tøj endelig så hun ikke bare sidder med nummi bar. Men her er en stribe billeder af min lille Anine. Enjoy ^__^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Lille Anine #LittleFee Flora# Tirs Aug 02, 2011 1:27 am
Iiih, hun er simpelhent så kær~ Jeg forstår godt at dit hjerte smelter, hun er mega nutted! <3 Og super gode billeder :3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lille Anine #LittleFee Flora# Tirs Aug 02, 2011 6:27 am
Nuuhåå eeejj hun er simpelthen så sød!! Jeg kan godt forstå at du er helt væk i hende :-D heh og hendes tøj matcher så fint ^^ Jeg er helt vild med hendes hat! er den hjemme lavet??
Yami
Antal indlæg : 54 Age : 38 Geografisk sted : Sønderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Lille Anine #LittleFee Flora# Tirs Aug 02, 2011 6:39 am
Helene - Jeg har ikke selv lavet den, men den er hjemmelavet, så vidt jeg ved ^_^ Købte den fra en pige fra Thailand, super super sød.