Her er lille Anine, hun er blevet meget forkælet den sidste tid.... Ehm... Hun har fået rigtig meget tøj, og er blevet en rigtig lille prinssese på en måde, hun ved i hvertfald hvad hun ikke vil gå i ^__^; Men hun er så sød, lige som hun plejer og leger rundt på sin lille stille måde ^__^
Enjoy!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Søde og rolige billeder. Beskæringen (især på 1 og 3) gør dem meget idylliske at se på. Det er også lykkes godt, selvom de er taget i modlys (hun er ikke bare blevet en mørk silhouet). Jeg kunne godt tænke mig endnu flere vinkler og poseringer (LittleFee-kroppen er jo fantastisk at arbejde med, har jeg hørt ).
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Pensler // Anine [LittleFee Flora] Søn Sep 18, 2011 3:29 am
Lille Anine er rigtig sød. Jeg synes, lyset er rigtig dejligt på billederne. Jeg kan bedst lide det sidste billede. Det er rigtig dejligt
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Pensler // Anine [LittleFee Flora] Søn Sep 25, 2011 1:33 am
Super nuttet pige! Elsker hendes outfit.
Xperia.
Antal indlæg : 35 Age : 26 Geografisk sted : Møn!<3 Registration date : 18/05/11
Emne: Sv: Pensler // Anine [LittleFee Flora] Man Sep 26, 2011 4:57 am