Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity* Ons Aug 10, 2011 5:44 am
Gik lige amok med min Chase UDEN tøj hihi lyset ramte så godt så man virkelig kunne se hans dejlige real skin farve <3
men fandt kun de billeder som ikke var alt for rystet ^^' må virkelig lære at lægge kamera på noget stabilt eller jeg skal lære at holde op med at ryste haha
nok snak her er min dejlige lækker Chase
for sjov billede! kunne slet ikke lade vær haha
tak for kigget!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity* Ons Aug 10, 2011 6:55 am
Mums hehe ^^
Kan super godt lide at du har leget med forskellige vinkler og positioner
Elsker at hans sener er tydelige!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity* Ons Aug 10, 2011 7:06 am
Iiih, han er lækker ~ Og rigtig gode billeder. Jeg vil rigtig gerne se mere til smuksakken! :3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity* Ons Aug 10, 2011 7:22 am
Han er altså noget så lækker <3 Og giver mig endnu mere lyst til at købe en EID RS Evan der bare skal være lækker xD
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity* Ons Aug 17, 2011 1:44 am
Tak alle 3 <3 glad for at dele hans lækrehed (tror ikke det ord findes men pyt håber i forstår hvad jeg mener XD )
Jeanet kaulitz - hihi prøvede også at tage så man kunne se hans dejlige sener >.<
Manna - ham vil jeg nu også gerne have!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity* Ons Aug 17, 2011 5:02 am
Mm, Chase. Han er altså dejlig. Og gode, rolige billeder du har fået taget af ham. Mht. til rystede billeder synes jeg, at de her er skarpe/fokuserede nok, men jeg gætter på, at der har været lidt så lidt lys, at du har måttet arbejde med en lidt lang lukkertid. Hvis du satte noget mere lys op eller tog billeder i godt dagslys, ville du nok kunne slippe af sted med kortere lukkertid. Alternativt kan du prøve at ændre på blændeåbningen (så ryger der lidt i dybdeskarpheden, men det er måske i orden, når der ikke er en baggrund, som skal vises frem også). //end foto-rant. XD
lille_Aki
Emne: Sv: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity* Ons Aug 17, 2011 6:12 am
mary - tak! og er helt enig i at de billeder her er fine nok med skarpheden men du skulle se de andre 20-30 billeder som er alt for dårlige T^T og jeg får desværre først lyst til at tage billeder når der ikke er noget ordenlig lys 0_o og det med funktion af kameraet ved jeg desværre ikke noget om =.= mega ups fra mig af... har haft den kamera i et år og kender den slet ikke jeg tager bare billeder haha
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: min lækker fyr Chase(EID RS Chase) *nudity*