Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Løse wigs er en plage!

Go down 
+2
Ponpyon
BakaYukiko
6 deltagere
ForfatterBesked
BakaYukiko

BakaYukiko

Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Løse wigs er en plage! Empty
IndlægEmne: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 9:14 am

Hej RG! Jeg har et lille wig problem!

Mine dukkers hoveder er enten små for SD'er eller også er deres wigs store til trods for det er til SD eller også er det blot den 3. mulighed, de har glattede hoveder + stof inde i wigs = løs wig..
Jeg har hørt om nogle silikone headcaps men er i tvivl om hvad størrelse og hvor de skal få's henne.. Kan jeg få hjælp til det? ville være dejligt med Wigs der sidder som de skal i stedet for som de vil =_=
Der ud over er jeg ogsp i tvivl om hvad der kan gøres ved en wig når den skal styles, hvad bruger i for at få dne til at sidde?
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon

Antal indlæg : 689
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 8:18 pm

kender det godt, der er noget forskel på omfang af forskellige dukkers hoveder, enda også inden for samme dukke firma.
Jeg var specielt overrasket over at Yeon-ho og Nia som begge er Crobidoll molds, havde ret så stor forskel på hoved størrelse, Yeon-ho var ret lille og Nia var ret stor.
Selv bruger jeg "lærerns tyggegummi" til at holde mine dukkers wigs på plads - dette kan dog godt resultere at det sittersig op imellem hullerne i wiggens stof.

Men jeg har faktisk også nogle SD wigcaps fra Luts liggende, som jeg lidt overvejer at sejle nogle af.
noodle_kun

noodle_kun

Antal indlæg : 95
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

IndlægEmne: Sv: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 9:06 pm

Jeg syr selv nogle wigcaps med latex indeni så de ikke skrider af, de sidder super godt på mine dukker og parykken ryger ingen steder. Jeg kan sælge nogen til dig for billige penge jeg skal bare bruge målene på dine dukkers hoveder
Zhean

Zhean

Antal indlæg : 202
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

IndlægEmne: Sv: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 11:52 pm

hvis du er ræd for størrelse osv. så henviser jeg til Puppeteer-Angel da han kan lave headcaps efter mål.
Manna

Manna

Antal indlæg : 719
Geografisk sted : Sjælland

IndlægEmne: Sv: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitimeMan Aug 15, 2011 12:38 am

Du kan investere i en sillicone wigcap, kan bl.a. købes hos LUTS. Og hvis parykken er lidt for stor kan du sy den med et par sting i nakken, så den bliver lidt strammere. Ofte kan man gøre det uden at det er meget synligt ^^
BakaYukiko

BakaYukiko

Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

IndlægEmne: Sv: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitimeMan Aug 15, 2011 9:41 am

Tusind tak folk! Jeg prøver med deres silicone headcaps ^^ Håber der passer fint Very Happy
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz

Antal indlæg : 809
Geografisk sted : Østjylland

IndlægEmne: Sv: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitimeTirs Aug 16, 2011 8:37 am

Jeg kunne godt være interesseret i nogle wigcaps, så hvis der er en der vil sælge et par stykker billigt må I da gerne sende en PM ^^
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Løse wigs er en plage!   Løse wigs er en plage! Icon_minitime

Løse wigs er en plage!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Rex preview + det løse (Volks DWC01, Souldoll Philippa, SDF Dahlia)
» Nye wigs [Eliza - LTF Bisou]
» Alpaca wigs! (Minifees)
» Gode råd til bevaring af wigs
» Hvilke voks kan man bruge til wigs???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: