Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Tirs Aug 31, 2010 6:52 pm
ja altså.. Jeg er jo flyttet på efterskole.. Uden mine kære drenge... ;_; meeen.. jeg har jo været hjemme i weekenderne.. så jeg syntes det var tid til at vise min kære suichi lidt frem inden han blir helt glemt.. ^^'
^w^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Tirs Aug 31, 2010 10:25 pm
Sikke nogle fine billeder ^^, er helt vild med farverne! Hvor synd for dine drenge de skal være alene ..
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Ons Sep 01, 2010 4:20 am
O.O er du taget afsted uden drengene ...ja, okay kan godt forstå >x/
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Ons Sep 01, 2010 9:25 pm
Uh <3 Den wig er bare love. Håber stadig du kan se dine dukker når du er hos din familie.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Man Sep 06, 2010 10:56 pm
Rigtig gode beskæringer og farver. Det er nogle fine portrætter af ham.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Tirs Sep 07, 2010 4:39 am
Lækre billeder ^^ Jeg elsker, at der er så få farver. Det fungerer ofte godt til close-ups, synes jeg ^__^ <3 Derudover en yderst køn dreng (jeg elsker wiggen ^___^)
abeloneto
Antal indlæg : 6 Age : 54 Geografisk sted : danmark Registration date : 11/09/10
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Lør Sep 11, 2010 9:46 pm
Stærk farve til en flot dreng ;-) Nej, selvfølgelig kan du ikke tage dine drenge med på efterskole – og det gør du klogt i. Ikke alle forstår vores passion. Min x-kæreste ødelagde engang en rigtig flot dukke, som jeg havde fået at min søster - ved at kaste den hen på en væg. Grrrrrr hvor blev jeg gal.
Raroline
Antal indlæg : 7 Age : 33 Geografisk sted : København/Norge Registration date : 08/09/10
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka) Lør Sep 11, 2010 10:43 pm
abeloneto skrev:
Stærk farve til en flot dreng ;-) Nej, selvfølgelig kan du ikke tage dine drenge med på efterskole – og det gør du klogt i. Ikke alle forstår vores passion. Min x-kæreste ødelagde engang en rigtig flot dukke, som jeg havde fået at min søster - ved at kaste den hen på en væg. Grrrrrr hvor blev jeg gal.
Hva?? er det sant.... Så UTROLIG slemt å gjøre noe sånt :\ Håper han måtte betale erstatning!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Look who's been missing you ^^ (DZ WIlka)