Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]
4 deltagere
Forfatter
Besked
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]] Man Okt 17, 2011 11:39 pm
Længe siden jeg har været aktiv herinde, men får da stadig rodet med dukkerne i ny og næ. Legede lidt med filtre, farver og stemning denne gang. Sig hvad I synes.
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]] Tirs Okt 18, 2011 12:26 am
Velkommen tilbage! X3 (Lol du har næsten ikk været aktiv siden du vidste mig siden her x'D) Det er nogle rigtig fine billeder X3 Kan rigtig godt lide det beskidte look som de får med filtrene x'D Kan specielt godt lide billede nr 2 XD Der er lidt awesome demonisk ved det
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]] Tirs Okt 18, 2011 1:29 am
Mange tak! xD Jeg blev lige indhentet af den kedelige virkelighed med studier og arbejde og husleje, der gør det lidt svært at fortsætte dukkehobbyen i samme gear som tidligere...! Men jeg håber da at få lidt tid til det igen. Er i hvert fald rart at få fotograferet og lavet faceups, når det er længe siden sidst. Jeg er faktisk også selv gladest for billede 2. Burde måske lave en ordentlig billedserie, føler lidt der er en historie, som bare ikke rigtig bliver fortalt. Men yup, min Ayami ser lidt demonisk ud med de gule øjne (lod et par dukker bytte øjne for at se hvilken effekt, det ville give)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]] Man Okt 31, 2011 2:56 am
Ih, jeg er så vild med alle deres accessories og detaljer! Det gør dem så levende og "rigtige" at se på.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]] Ons Nov 16, 2011 12:45 am
Det er nogle fine dukker Og det er dejligt at se dem igen
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]
Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]