Lidt random billeder efter lang tids inaktivitet. Har givet Ayami lidt af en makeover. Ny faceup og ny wig. Piercingerne er fra sidste faceup, men dem har jeg vist heller ikke vist frem endnu. Er blevet lidt "nyforelsket" i hende, en makeover kan kun anbefales, hvis du har set dig lidt træt på din dukke. n_n Undskylder manglen på tøj - det kom der lidt meningsløs/kunstnerisk nøgenhed ud af. xD Kommentarer modtages meget gerne. :3
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Hun har det bedste udtryk i ansigtet. Dejligt rolige øjne. Det er fedt med den naturlige/dæmpede faceup. En pige så smuk behøver ikke gejles op med tonsvis af "makeup". ^^
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
dark_dream> Tusind tak. :3 Håber på snart at få syet noget sort/grønt/blåt tøj, der matcher wiggen. Hendes nuværende tøj matcher de to forrige. xD
Pawky> Det kræver en sjov forklaring. Engang i januar købte jeg et grimt mini-juletræ i en X-tra butik, fordi de der blå dimser sad på som pynt. har dog først fået dem brugt nu, men ideen har været der længe. xD Og nu har jeg et juletræ i MSD-størrelse. 8D Men alverdens plasticdimser kan bruges. Man kan også i X-tra eller Panduro hobby købe gennemsigtige plasticstrips/rør i neonfarver. :3
Astrid> Mange tak. :3 Hendes krop er også meget babe-agtig, så det er jo fristende. xD
lille_Aki> Tak!
Beatie> Tusind tak, jeg er også utroligt glad for at jeg lavede hende en ny faceup, der mere er i harmoni med hendes træk. Og øjnene bidrager også til det drømmende udtryk, de er købt af Lotte Rotten. 8D <3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Hvor ser hun bare cool ud, elsker hendes blå tema Tror hun ville blive gode venner med min Bonnie Blue når hun ankommer. Lækker lækker wig, og hendes labret klæder hende utroligt godt. Smuk Pige
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Heceta> Mange tak. Jeg var faktisk ikke i stand til at fjerne hendes labret med faceuppen, så jeg måtte lave den nye faceup "ovenpå" o__o Man ser dog ikke limen så tydeligt. Hvordan fjerner man piercinger sat fast med sekundlim? Sprit virkede ikke... Acetone? O_o
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
du fjerner dem med kraft, der er ikke andet at gøre og så må du skrabe den overskydende lim væk med noget skarpt. Der findes vist ikke noget der kan opløse sekundt lim, derfor man skal passe på med det
manda
Ah, okay. xD Kan være det var kontaktlim, der kan opløses med sprit, jeg har nok husket forkert. Min mor forslog at bruge et stykke sytråd/fiskeline til at liste rundt om piercingen og elles "skære" limen igennem på den måde. Det burde i hvert fald ikke skade resinen, så det kan være jeg prøver det, hvis det bliver aktuelt.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Man Sep 21, 2009 12:31 am
Jeg synes, hun har et super fedt og originalt look! :-) Er vild med håret.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Man Sep 21, 2009 9:15 am
mega fedt hår det er rigtig cool er vild med det blå der ^^
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08