MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
| Emne: Vis os din dukke magazin-ificeret og i lomo-style! Ons Nov 02, 2011 6:48 am | |
| Lidt sjov bragt til jer fra DoA af. Magazin forside: Lomography: Links til de to sider: --> Magazine Maker--> LomographyJeres tur til at poste billeder! ^^ | |
|
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
| Emne: Sv: Vis os din dukke magazin-ificeret og i lomo-style! Søn Dec 11, 2011 11:19 pm | |
| Rigtig sjov idé! Og så kan jeg også få brugt et par af de billeder, jeg har liggende, som jeg aldrig har postet her.- Fordi Herminius (GomiDoll Igon) er sådan en kær nørd. Også i regnvejr. - Fordi River (Kid Delf Bory-dreng) ville egne sig godt som teenageidol? Lomografien må vente til en anden dag, men jeg kunne ikke modstå lige at lave dem her. | |
|
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
| Emne: Sv: Vis os din dukke magazin-ificeret og i lomo-style! Lør Jan 14, 2012 3:23 pm | |
| Det er lidt synd, at den her tråd er gået lidt død i det. Lomo er nok den bedste effekt jeg kender overhovedet, så I kan få min Twan i lomostil | |
|
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Vis os din dukke magazin-ificeret og i lomo-style! | |
| |
|