Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 12:47 am
Syntes umiddelbart ikke at kunne finde en lignende tråd.
Men ville høre, hvem andre der har dukke blogs, da det kunne være sjovt at følge folk. Syntes det er en nem måde at have sine ting samlet, alt fra billeder til karakter historier etc. (Ikke at det forhindre i at bruge RG) Men syntes det er lidt mere overskueligt for migselv at holde styr på.
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 1:25 am
Jeg mener, at der er mindst to andre tråde om det, men de tråde er vist tilbage fra 2012, hvis jeg husker rigtigt, så det er sikkert meget godt at opdatere det
Sidst rettet af Prinsessen Tors Sep 10, 2015 6:26 am, rettet i alt 2 gange
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 2:44 am
det er en rigtig god ide kan godt lide at kigge på andres blogs
der er et link til min i min signatur, har dog ikke kun bjd på den, men også dollfie dream/ azone pureneemo og en custom obitsu
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 3:10 am
Prinsessen skrev:
Jeg mener, at der er mindst to andre tråde om det, men de tråde er vist tilbage fra 2012, hvis jeg husker rigtigt, så det er sikker meget godt at opdatere det :)
Jeg prøvede at bruge søgemaskinen til at se om der var emner eller indlæg med ordet "blog", men der kom ingen resultater.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 5:57 am
Ponpyon skrev:
Jeg prøvede at bruge søgemaskinen til at se om der var emner eller indlæg med ordet "blog", men der kom ingen resultater.
Søgemaskinen her på siden er virkelig ikke ret god. Den ene tråd hedder også 'dukke blogs' og det kan maskine ikke finde udfra 'blog' men udfra 'blogs'.
Mystearica - din blog tilføjer jeg! Det er sjovt at følge med i andres dukker, og måske ender jeg med at lære mere om andre typer af dukker også.
Akatsuki - du er tilføjet med den nye blog
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 6:18 am
Prinsessen - Tak!
Ponpyon - Du virker ikke til at have en kommenteringsmulighed? Er det med vilje?
Jeg har også tilføjet alle
Ponpyon
Emne: Sv: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 6:43 am
Akatsuki skrev:
Ponpyon - Du virker ikke til at have en kommenteringsmulighed? Er det med vilje?
nej det er sådanset ikke med vilje, men siden jeg benytter har ikke lige sådan en funktion - men arbejder på at se om jeg kan få det :)
edit:
har kun kunnet tilføje muligheden for at kommentere via FB
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke blogs Lør Feb 28, 2015 10:34 am
synes det er spændende og interessant at kigge og læse andre folks dukke blogs.