(Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥
4 deltagere
Forfatter
Besked
CakePie
Antal indlæg : 33 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/06/11
Emne: (Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥ Tirs Dec 27, 2011 9:04 am
Så fik jeg taget mig sammen For længe længe længe siden ankom mine to skønvidunderlige dukker, og jeg fik af en eller anden grund aldrig lavet en tråd herinde om det. Jeg har ikke rigtig så mange gode billeder - men her er dem jeg har (og de er ret slørrede, men de er fra den dag jeg fik dem ^^). Hvis nogen er spor interesserede :p
Og det var så mine babyer. Leilani har ikke noget hår på grund af en miskommunikation med DollZone.. dem havde jeg desværre et par af :/
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: (Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥ Tirs Jan 10, 2012 1:27 am
Tillykke med dem!
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: (Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥ Tirs Jan 10, 2012 8:48 am
Det ville være dejligt med nogen flere billeder af dem - især den lille.
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: (Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥ Fre Jan 13, 2012 9:24 am
Hvor ser de søde ud, Glæder mig til at se mere til dem:) Og Tillykke:3
CakePie
Antal indlæg : 33 Age : 30 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/06/11
Emne: Sv: (Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥ Lør Jan 14, 2012 2:06 am
Tak tak, der kommer helt klart flere billeder på et tidspunkt c:
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: (Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥
(Forsinket forsinket forsinket!!) - BOXOPENING af DZ dukker♥