Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sueding med silikoneringe og mobilt hoved

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Empty
IndlægEmne: Sueding med silikoneringe og mobilt hoved   Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 10:17 pm

Hejsa
Jeg har lige købt silikoneringe fra Angel Studio via Mint on Card (de kom på 3 dage, jeg er imponeret), og nu har min umulige Noah (LeekeWorld RealBody) fået ringe i hofte- og knæled.
Og det ser faktisk ud til at virke imod hans 'kiks' og gele-knæ.

Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Silicon_rings_angell_studio

Jeg har ellers prøvet alt muligt, blandt andet hot-sueding med limpistol, ruskind og så videre.
Jeg købte ringe størrelse XL (til SD) og klippede dem til.
De koster 3,50 $ (små 20 kr). Helt klart en anbefaling herfra, eneste ulempe er at man skal restringe dukken igen.

Du kan købe dem her:
Angel studio

(Jeg kom til at købe nogle i Small også, hvis du er interesseret i disse, sælger jeg dem i min slagstråd under rekvisitter og tilbehør).

---

Da Jerome (LeekeWorld Real Long Body) har lidt problemer med at posere hovedet (han vil kun stirre lige ud i luften),
købte jeg også en Resin Neck Ring. Også fra Mint on Card, og tadaaa, den virker også. Det lille tværgående hak i ringen, udvirker mirakler.
Denne er måske indlysende for nogle af jer, men når man kun har arbejdet med en type mold (Leekes), så ved man ikke, hvad der skal til for at løse et problem.

Sueding med silikoneringe og mobilt hoved NeckPart2

Håber disse råd hjælper nogle.
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
Hannebv




Antal indlæg : 10
Age : 31
Geografisk sted : Lillesand, Norway
Registration date : 23/08/11

Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Empty
IndlægEmne: Sv: Sueding med silikoneringe og mobilt hoved   Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 3:31 am

Jeg vil bare legge til at hvis du klipper sirkelen mot midten og ikke i to, så trenger du ikke å restringe dukka da du bare kan dra der du skal sette ringen, vri på ringen og sette på :3
Tilbage til toppen Go down
http://resinandvinyl.blogspot.com/
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Empty
IndlægEmne: Sv: Sueding med silikoneringe og mobilt hoved   Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Icon_minitimeOns Jan 18, 2012 11:15 pm

Hej Hannebv
Jeg havde godt nok tænkt på det med at klippe ringen halvt igennem, men jeg er usikker på hvor godt den vil blive siddende, da den er meget blød og eftergivende.
Men idéen er god. Tak.
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Empty
IndlægEmne: Sv: Sueding med silikoneringe og mobilt hoved   Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Icon_minitimeMan Feb 13, 2012 10:10 am

Silicone-ringene til 'sueding' af led kendte jeg godt i forvejen, men de der resin-halsringe virker smarte. Very Happy Hvor sætter man præcist ringen henne - inde i hovedet, eller mellem hoved- og halsåbningen? Hvis det er det sidste, får det så ikke halsen til at se længere ud?
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Empty
IndlægEmne: Sv: Sueding med silikoneringe og mobilt hoved   Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Icon_minitimeMan Feb 13, 2012 10:48 pm

jeg tror man bruger resin neck ringen til fx delf hoveder man vil have på andre kroppe, da deres halsåbning er anderledes end mange andres og for stor til at en krog ville blive siddende,
og jeg tror de skal sidde inde i hovedet, så forlænger man i hvertfald ikke halsen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Empty
IndlægEmne: Sv: Sueding med silikoneringe og mobilt hoved   Sueding med silikoneringe og mobilt hoved Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sueding med silikoneringe og mobilt hoved
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny faceup til Cane-hoved :3
» Hotglue sueding guide
» Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)
» Minifee hoved WS
» Et hoved højere. (Dz Annie mod)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: