Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Ons Mar 23, 2016 9:52 pm
Jeg fandt dette virkelig kære hoved på DoA, og jeg kunne simpelthen ikke lade det være. Dog fandt jeg ud af at det er ret limited, så jeg var vist været heldig med at få fingrene i det. Hovedet er et drenge hoved, men jeg regner med at bruge det som en pige. Jeg kunne simpelthen ikke stå for hovedet, og jeg er allerede rigtig vild med hvordan det er lavet, så nu vil jeg havde flere hoveder fra Nabarro
Det eneste problem er at hovedet er WS og det er jeg ikke så vild med, så jeg overvejer at blushe hende til hvad der svare til en light tan/real skin. Det ville så bare betyde at jeg skal fjerne hendes faceup, og den er så flot. Jeg tænker, at jeg venter med at gøre noget til jeg har en krop (og der kan godt gå lang tid før jeg har det).
Jeg tænkte først på at tage billeder, da jeg var i gang med at pakke op, så vi starter ved Nabarros kasse. (Sælger hedder også Anne, så det er ikke bare et brev fra mig til mig).
Indholdet: Hovedet, rør til øjnene (men de er i hovedet lige nu), CoA
Se hende lige - de læber <3 Jeg er så vild med hende.
Det er et af de tungeste SD hoveder, som jeg har hold. Der er virkelig ikke sparet på resinen her.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Ons Mar 23, 2016 10:38 pm
Hold da op ja, hun er jo næsten helstøbt Stort tillykke med hende!
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Tors Mar 24, 2016 6:26 am
De læber og de øjne! Virkeligt flot udført hoved må jeg sige, for har aldrig set det før. Interessant køb du har gjort dig, og glæder mig til at se hende hel.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Tors Mar 24, 2016 7:04 am
Manna - Mange tak Ja, det er helt vildt. Hvis jeg ikke finder hende en krop, så ender hun som brevvægt
Kia - Ja! De øjne og de læber <3 Jeg kendte heller ikke hovedet eller skulptøren før, men jeg var på DoAs MP og kiggede lidt, fik åbnet tråden med det her hoved og så var jeg solgt. Jeg fik vist både hjerter og stjerner i øjnene, og skrev straks til sælger. Det var noget af et impulskøb, men hun gør mig glad
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Tillykke med hende! Som tidligere nævnt er hendes læber alt for flotte. Hun har virkelig et bedårende ansigt, og jeg tror hun bliver rigtig flot sammen med Elsa Maria :3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS] Lør Mar 26, 2016 4:12 am
Hun ser så skøn ud! Elsker virkelig den faceup. Sådan et spændende køb ^^