Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod]
+5
wolter
Anori
Gii-sama
chuchu
714
9 deltagere
Forfatter
Besked
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Man Dec 29, 2008 6:47 am
København, en tidlig mandag morgen ...
Lude: *having a quiet morning smoke*
Carson: "Um, hello?" Lude: "What the hell?"
Lude: "Who the hell are you?" Carson: "I'm the new guy around here..."
Lude: "Oh yeah, think Louise said something about this, now I think about it." Carson: "Did she now..."
Lude: "Well, hello. I'm Lude. The resident angel." Carson: "Pleased to meet ya. My name's Carson."
Lude: "What's that, some sorta goddam amulet?" Carson: "Nope, i'm a mechanic. I like cogwheels." *coughs* "Got any stuff that needs fixin' up?" Lude: "You can always take a look at her screwed up bike. Or there's some funny box by the entrance door, it's got plugs and spark things and shit. Right up yer alley."
Carson: "Okay ... So ... what's it like living here?" Lude: "It's pretty damn all right. Food, coffee, cigarettes, movies and books, if you're into that kinda shit. Only downside is that she'll make you wear all sorts of screwed up clothes. If she doesn't demand you get naked, that is."
Carson: "Oh gods..." Lude: "It's all right. It's only a couple of times a week. You'll get used to it. Eventually."
Lude: *takes the last drag off of his cigarette, and throws the butt over the balcony ... Ignores the lady that starts yelling at him* "C'mon, let's see if she's made any coffee yet." Carson: "This will be interesting...."
Billederne er så mørke, fordi det er lige før solopgang.
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Man Dec 29, 2008 9:28 am
Tror aldrig jeg har fåget taget mig sammen *slapslap* til og kommentere hvor facineret jeg er også dine figure er så "american comic hot guys" agtige ud, og de skinnder igennem dine dukker med en charme jeg ikke kan beskrive *fette fette, æj* der er en stil og en genre over dine dukker jeg er vild med! det hvad man kan kladte rigtige mænd!
lude sku ikke gå mange gange rundt om mit skrivebord kan jeg love dig...raurw!
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Lør Jan 03, 2009 1:48 am
Haha XD
I wanna see naked pics!!! Ò x Ó
Hvor er det en nuttet story. Elsker dine dukker som altid.
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Lør Jan 03, 2009 2:11 am
Jeg elsker det unikke i dine dukker XXD så badass. Men Total nice story dér XD
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Lør Jan 03, 2009 5:18 am
Da jeg fik at vide at RG muligvis aldrig mere vil åbne sig.. og jeg aldrig mere skulle se din lækre Lude..... Q.Q Så vil skynde mig at sige: ELSKER LUDE!!!! <3 Dine billeder så dejlige! <3 Og den måde de bevæger sig på! det er virkelige flot!!!!! <3 #kramme Lude, og flygte!!# xD
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Søn Jan 11, 2009 3:49 am
rigtig gode billeder.. men tænkte lidt på.. om du muligvis kunne skrive det på dansk ved siden af.. jeg forstår ikke engelsk.. og kunne godt tænke mig at læse det der står xD
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Tors Jan 22, 2009 4:49 am
Håber ikke det for sent for langsomme mig at kommenterer? ó_ò
Jeg er bare helt vild med dine drenge. ^w^ synes som altid de er dejlige, og deres personligheder er bare så stærke *3* (det er en god ting. ^-^")
Er hel vild med Lude ... som altid VwV" Og deres samtale er helt fantastisk. ^-^ hehe... kan enormt godt lide Ludes kommentar: Lude: "It's pretty damn all right. Food, coffee, cigarettes, movies and books, if you're into that kinda shit. Only downside is that she'll make you wear all sorts of screwed up clothes. If she doesn't demand you get naked, that is." og så bagefter: Lude: "It's all right. It's only a couple of times a week. You'll get used to it. Eventually."
og også nogle rigtig flotte billeder. >w<
*slår sig sammen med Wolter: krammer Lude og løber meget hurtigt væk*
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Tors Jan 22, 2009 5:57 am
AAW! XD Kan ikke huske om jeg fik kommenteret den på det gamle RG, men det gør jeg nu!
Hvor VAR det en fed måde de mødte hinanden på! XD de kom rigtig på bølgelængde, kan man se. De ser næsten ud som om at de er i menneskestørrelse! Elsker slutningen xD jeg er også ret vild med morgenstemningen på billederne.. tog du dem om morgenen?
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Carson møder Lude ... [Soom Spinel mod, IH Barron mod] Tirs Jan 27, 2009 5:26 am
wow rigtig sejt historie^^Og dine drenge har totalt sejt bad-ass karakter og personlighed^^sejt elske esthetiks du lavede på dem^^