Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 23/10/11
Emne: hjælp farve valg (hurtigt) Lør Feb 11, 2012 9:19 am
heey venner mig og min veninde skal købe farve imorgen til min dukke hans krop er marget guld så vi ville hør hvad fave i ville forslå til læber til ham ? da vi også ville lave hygtænder på ham ?
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: hjælp farve valg (hurtigt) Lør Feb 11, 2012 8:21 pm
Til lœberne kan du vœlge lige hvad du har lyst til, da du jo dœkker det gule, min white skin er også forholdsvis gul men hvis du bare tager de farver du har lyst til og så dœkker det jo det gule - og så en let body blush på kroppen. kommer til at tage en del msc og tid, men det er det hele vœrd
Ceo
Antal indlæg : 14 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg, Nordjylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: hjælp farve valg (hurtigt) Lør Feb 11, 2012 9:11 pm
min egen dukke er selv lidt gullig og da jeg gerne ville ha hendes læber skal se naturlige ud har jeg tænkt mig at bruge nogen fersken farver på dem :3 Da det er en dude ku den godt være en brun eller orange måske ville passe bedre, var lige lavet nogle hurtige color charts til dig til ideer