Så er jeg her igen med en ny karakter.
Min Alice bliver en lidt bestemt pige, der ved hvad det er hun gerne vil. Hun kan være skrap og bestemmende, men også sød og beskyttende.
Hun kan godt lide at gå i gammeldags store kjoler, men små frække nutide kjoler og også noget for hende.
Hun bliver en slags storesøster for Hisoka, og vild med Gray (alle sammen Bjd's), og så er jeg heller ikke vild med overdrevet store læber.
Jeg vil gerne have en pige med øjenlåg - ikke noget med et asieatisk-look, men hun skal heller ikke have for overdrevet store øjne. Jeg vil helst have at hun ikke ser for lillepige-agtig ud især i forhold til Gray (
Lati Red Christopher).
Hun skal være en af Souldoll kids piger, nok de her tre:
Tankerne om modellerne:
Katie: hendes øjenform er speciel og faceup klæder hende virkelig meget - minder meget om den Alice jeg oprindelig havde i hoved. Men de få billeder jeg har set på Doa ser hendes øjenform meget mærkeligt ud. Hendes læber er også flotte neutrale.
Asen: nok den af pigerne jeg er vildest med, kan godt lide hendes alfe øre (hvis det bliver denne pige, ændres hendes historie nok derefter - har en fed idé)
Miyu: hun har nok lidt store øjne. =_= men jeg er vild med hendes øjenlåg. Synes hun kan have mange forksellige udseender, og hendes læber er ikke så store, hendes mund er dejlig.
~ hvilke tanker har I om de forskellige molds? og hvem ville I vælge til den personlighed jeg kort har nævnt?
Og ellers bare kommenter noget
der kan bruges
EDIT: Jeg er nok besluttet på Asen nu Hun er nu alligevel skøn <3 Men så så jeg at hun kun sælges med "generel new body" og ikke "double jointed" =A= men tror I ikke at man bare skal vente? så bliver hun ligesom alle de andre dukker solgt med mulighed for at vælge hvilken krop man gerne vil have?
nogen der har fulgt Souldoll nok til at vide om det er en normal procedure at MSD piger først bliver solgt med den generelle krop, og så senere med den doble jointede? ^-^
EDIT EDIT: Så har jeg bestilt Asen Jeg skrev og fik lov til at få hende på double jointed body selvom hovedet ikke passer denne krop (så skal nok lige have sandet hende når hun kommer :p) Så nu går jeg bare og glæder mig til at hun ankommer <3
Tusind mange gange tak for jeres hjælp! ^w^