Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Empty
IndlægEmne: Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger   Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 12:19 am

Så er jeg her igen med en ny karakter. Smile
Min Alice bliver en lidt bestemt pige, der ved hvad det er hun gerne vil. Hun kan være skrap og bestemmende, men også sød og beskyttende.
Hun kan godt lide at gå i gammeldags store kjoler, men små frække nutide kjoler og også noget for hende.
Hun bliver en slags storesøster for Hisoka, og vild med Gray (alle sammen Bjd's), og så er jeg heller ikke vild med overdrevet store læber.

Jeg vil gerne have en pige med øjenlåg - ikke noget med et asieatisk-look, men hun skal heller ikke have for overdrevet store øjne. Jeg vil helst have at hun ikke ser for lillepige-agtig ud især i forhold til Gray (Lati Red Christopher).

Hun skal være en af Souldoll kids piger, nok de her tre:

Tankerne om modellerne:
Katie: hendes øjenform er speciel og faceup klæder hende virkelig meget - minder meget om den Alice jeg oprindelig havde i hoved. Men de få billeder jeg har set på Doa ser hendes øjenform meget mærkeligt ud. Hendes læber er også flotte neutrale.
Asen: nok den af pigerne jeg er vildest med, kan godt lide hendes alfe øre (hvis det bliver denne pige, ændres hendes historie nok derefter - har en fed idé)
Miyu: hun har nok lidt store øjne. =_= men jeg er vild med hendes øjenlåg. Synes hun kan have mange forksellige udseender, og hendes læber er ikke så store, hendes mund er dejlig.

~ hvilke tanker har I om de forskellige molds? og hvem ville I vælge til den personlighed jeg kort har nævnt?
Og ellers bare kommenter noget Very Happy der kan bruges


EDIT: Jeg er nok besluttet på Asen nu Smile Hun er nu alligevel skøn <3 Men så så jeg at hun kun sælges med "generel new body" og ikke "double jointed" =A= men tror I ikke at man bare skal vente? så bliver hun ligesom alle de andre dukker solgt med mulighed for at vælge hvilken krop man gerne vil have?
nogen der har fulgt Souldoll nok til at vide om det er en normal procedure at MSD piger først bliver solgt med den generelle krop, og så senere med den doble jointede? ^-^



EDIT EDIT: Så har jeg bestilt Asen Very Happy Jeg skrev og fik lov til at få hende på double jointed body selvom hovedet ikke passer denne krop (så skal nok lige have sandet hende når hun kommer :p) Så nu går jeg bare og glæder mig til at hun ankommer <3

Tusind mange gange tak for jeres hjælp! ^w^


Sidst rettet af Zin Ons Mar 17, 2010 11:41 pm, rettet i alt 6 gange (Reason for editing : nye oplysninger!)
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger   Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 1:12 am

I forhold til Gray, synes jeg at Asen er bedst. Hendes øre er så små at det er alt at skjule at hun er alf, hvis ikke du vil bygge vidre på det.

De andre to piger, er da søde nok, men jeg er bange for at de begge vil se meget lille-pige-agtige ud i forhold til Gray.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger   Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 1:47 am

Asen, jeg synes hun passer godt til din beskrivelse.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger   Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 1:59 am

Jeg synes også godt om asen. Plus du skriver det er hende du bedst kan lide, så jeg stemmer på hende ^^
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger   Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 6:53 am

Yay hvor er jeg glad for at I skriver det!! xD

Men jeg er bange for at både Asens og Grays øjne bliver for små og mørke =_=
- hvad tror I? ~.~
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger   Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 1:28 am

jeg er enig:) Asen passe best til den beskrivelse:) Katie og Mayu ser lidt mere "adult" us, tror jeg^^
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger   Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hjælp farve valg (hurtigt)
» Jeres yndlingsbilled!
» Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder
» Har jeres dukkesmag ændret sig?
» Vis jeres dukke-værelser :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: