Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Not even close to being complete. [Ndoll Aiko] Man Feb 13, 2012 12:31 am
Jeg fik min dejlige Ndoll Aiko hjem, men desværre kan jeg ikke købe en krop til hende foreløbigt. Hun mangler også øjne i den rigtige størrelse, men jeg havde et par i den rigtige farve liggene i det mindste. Wiggen er midlertidig, dog i den rigtige farve, men for slidt. Hun mangler en ordenlig hvid kjole med kappe.
Men face-uppen er perfekt i det mindste.
Men jeg håber I vil tage godt imod hende. Hun er mor til min anden dukke Yashi (SOOM Minette).
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Not even close to being complete. [Ndoll Aiko] Man Feb 13, 2012 12:47 am
Lœkker face-up, glœder mig til at se hende fœrdig Lavede du face-uppen eller var den med da du købte hende?
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Emne: Sv: Not even close to being complete. [Ndoll Aiko] Man Feb 13, 2012 4:20 am
Holy Moly! Jeg elsker den face-up! Den ser så blød og lækker ud <3 Tillykke med hende ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Not even close to being complete. [Ndoll Aiko] Man Feb 13, 2012 5:57 am
hvor er hun smuk sådan et pænt ansigt
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Not even close to being complete. [Ndoll Aiko] Man Feb 13, 2012 11:49 pm
Mange tak folkens. Jeg er glad for, I kan lide hende. Jeg er også selv glad for hende, selvom hun var et impulskøb. Face-uppen er lavet af den tidligere ejer, men jeg tror ikke han har en shop som sådan, jeg kan linke til. Han hedder Necoco på DoA. ^^
Mikazuki
Antal indlæg : 21 Age : 35 Geografisk sted : Oslo, Norge Registration date : 08/01/12
Emne: Vakker Tirs Feb 14, 2012 1:08 am
Hun er nydelig!! Tillykke!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Not even close to being complete. [Ndoll Aiko]