Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Alternativ til AE Sachiel? Forslag?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Empty
IndlægEmne: Alternativ til AE Sachiel? Forslag?   Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Icon_minitimeOns Feb 22, 2012 8:26 am

Jeg synes Asleep Eidolons SD drengedukke Sachiel er ret fantastisk - særligt i menneskeform.

Men jeg har en snigende fornemmelse af, at han bliver svær at få fat på - han var en limited der kom i efteråret.

Så jeg ville høre, om der var en anden mold, der lignede ham rigtig meget?

Specifikt er jeg glad for at hans øjne er smalle og blide, hvorimod at jeg synes, at smalle øjne ofte kommer til at se lidt hårdt/dramatisk ud. Jeg kan også godt lide, at han er lidt rundkindet, og at han har lidt fyldige læber, men uden at munden bliver meget bred.

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Sachiel2

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Sachiel

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Sachiel4

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Sachiel5


Link til flere billeder:
http://mintoncardinc.com/dolls/item_details.php?BJD=2654&name=+Sachiel+Human+%28Limited+Edition%29&cat=26&DOLL=YES
(fuck hvor jeg håber MoC stadig kan skaffe ham XD)
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til AE Sachiel? Forslag?   Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Icon_minitimeOns Feb 22, 2012 8:46 am

Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til AE Sachiel? Forslag?   Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Icon_minitimeFre Feb 24, 2012 5:18 am

Miki - yay, tak for de mange forslag! Very Happy Tror det nærmeste er DODs tender Shall. :3 Synes også Zaoll d. Luv er interessant, men han bliver måske lidt for lille så (mener de er under 60 cm eller så)
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til AE Sachiel? Forslag?   Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Icon_minitimeFre Feb 24, 2012 6:15 am

714 - Det var så lidt! Kun rart ens tidsfordriv kan bruges til noget fornuftigt! 8D Tender Shall er utrolig flot <3 Og jo Zaoll's er kun 52 o_o meget mindre end jeg havde troet selv egentlig XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til AE Sachiel? Forslag?   Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alternativ til AE Sachiel? Forslag?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» GW purity seal som alternativ til MSC?
» Jeg syns det var et godt forslag
» Hjælp og forslag til Liliths face-up
» Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: