Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Ons Feb 22, 2012 8:26 am
Jeg synes Asleep Eidolons SD drengedukke Sachiel er ret fantastisk - særligt i menneskeform.
Men jeg har en snigende fornemmelse af, at han bliver svær at få fat på - han var en limited der kom i efteråret.
Så jeg ville høre, om der var en anden mold, der lignede ham rigtig meget?
Specifikt er jeg glad for at hans øjne er smalle og blide, hvorimod at jeg synes, at smalle øjne ofte kommer til at se lidt hårdt/dramatisk ud. Jeg kan også godt lide, at han er lidt rundkindet, og at han har lidt fyldige læber, men uden at munden bliver meget bred.
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Fre Feb 24, 2012 5:18 am
Miki - yay, tak for de mange forslag! Tror det nærmeste er DODs tender Shall. :3 Synes også Zaoll d. Luv er interessant, men han bliver måske lidt for lille så (mener de er under 60 cm eller så)
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Alternativ til AE Sachiel? Forslag? Fre Feb 24, 2012 6:15 am
714 - Det var så lidt! Kun rart ens tidsfordriv kan bruges til noget fornuftigt! 8D Tender Shall er utrolig flot <3 Og jo Zaoll's er kun 52 o_o meget mindre end jeg havde troet selv egentlig XD