Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning.
2 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Tors Maj 15, 2014 6:16 pm
Hey
Puha det er ikke tit jeg må give op og indrømme jeg ikke ved hvad mold en dukke er. Men jeg er fuldstændig vild med den her, og jeg kan ikke finde ud af hvem det er. Jeg er dog ret sikker på det er en soom dukke, det er en pige, den var til salg i ret kort tid, og kan nu ikke købes mere. Den var ikke en del af deres måneds dukker, altså den var bare en almindelig gem dukke, som åbenbart ikke var så populær. Jeg er ret sikker på disse ting, men jeg kan ved gud ikke finde den på sooms side, og ej heller i den store soom database på doa. Så kan i kende denne mold ? Vil gerne have fat i den, da jeg er forelsket i næsen.
Og endnu en lille hjælp søges. Jeg er blevet total vild med denne tegning, og føler mig dybt inspireret af den smukke dreng Har i mon nogle forslag til hvad dukke man kan bruge til at lave ham ? Det skal ikke være luts dukker, gerne lidt mere realistisk, dog uden at blive minimee realistiske. At han er tan på tegning, betyder ikke at dukken skal være tan.
Siger på forhånd tak
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Tors Maj 15, 2014 11:49 pm
Prøvede lige en hurtig søgning på Flickr og det ser ud til at være en SOOM Olivine.