Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Empty
IndlægEmne: Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning.   Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 6:16 pm

Hey Smile

Puha det er ikke tit jeg må give op og indrømme jeg ikke ved hvad mold en dukke er. Men jeg er fuldstændig vild med den her, og jeg kan ikke finde ud af hvem det er.
Jeg er dog ret sikker på det er en soom dukke, det er en pige, den var til salg i ret kort tid, og kan nu ikke købes mere. Den var ikke en del af deres måneds dukker, altså den var bare en almindelig gem dukke, som åbenbart ikke var så populær. Jeg er ret sikker på disse ting, men jeg kan ved gud ikke finde den på sooms side, og ej heller i den store soom database på doa. Så kan i kende denne mold ? Vil gerne have fat i den, da jeg er forelsket i næsen.

Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Blackcross2_zps15760815

Og endnu en lille hjælp søges. Jeg er blevet total vild med denne tegning, og føler mig dybt inspireret af den smukke dreng Smile Har i mon nogle forslag til hvad dukke man kan bruge til at lave ham ? Det skal ikke være luts dukker, gerne lidt mere realistisk, dog uden at blive minimee realistiske. At han er tan på tegning, betyder ikke at dukken skal være tan.

Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Dukkehjaeliglp_zps27df6946

Siger på forhånd tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning.   Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning. Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 11:49 pm

Prøvede lige en hurtig søgning på Flickr og det ser ud til at være en SOOM Olivine. Smile

https://www.flickr.com/search/?text=black%20cross%20soom&sort=relevance
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
 
Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp og forslag til Liliths face-up
» søger sd pige mold
» Tegning i skyggen
» Forsøg på digital tegning af min dukke Lucy
» Jeg syns det var et godt forslag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: