Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Cozy Jazz (AR Ren) Man Feb 02, 2009 3:46 am
. . . Okay, totalt random titel xD;; Det skyldes mest, at jeg hørte jazz, mens jeg tog billederne ^^ Anyway, det var på tide, at jeg fik postet nogle billeder herinde. Disse billederne endte med at være rimeligt eksperimentelle. Jeg havde glemt at tjekke indstillingerne op kameraet, men da jeg så de første par billeder, tænkte jeg: "Ja, hvorfor ikke prøve noget nyt for en gangs skyld?" xD Det er med vilje, at der er en masse random ting rundt omkring. Det var for at få nogle markante farver frem ^^ Jeg håber, I trods alt kan lide billederne ^^
~
~
~
~
~
~
~
~
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Cozy Jazz (AR Ren) Man Feb 02, 2009 4:10 am
Virkelig fed effekt det giver. Farverne er virkelig flotte på dine billeder. ^^ Syntes rigtig godt om ideen med at tage billede af spejbilledet, og syntes det er lykkes rigtig flot for dig. Selvom du selv er med på de billeder, så er du svær at finde. ^^
Hvad var det for en indstilling dit kamera stod på, er det den med sterinlyset?
God ide at prøve noget nyt. ^^
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Cozy Jazz (AR Ren) Man Feb 02, 2009 4:22 am
nøj hvor er det nogle fine billeder. Kan godt lide.. ALLE billederne. Og synes det er nogle fede random ting der er med på billederne. ^-^
Synes det er et vildt godt shoot. Sejt. ^3^
Coewless
Antal indlæg : 61 Age : 32 Geografisk sted : *Eventyrland* Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Cozy Jazz (AR Ren) Man Feb 02, 2009 9:13 pm
Jeg synes det er nogle virkelig fede billeder. Jeg elsker det med alle tingene der står rundt omkring. Det ser virkelig fedt ud med alle de farver og alt den bevægelse der er i billederne. Det er smadder fedt! : D Jeg elsker disse billeder!!
Emii
Antal indlæg : 19 Age : 36 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 01/02/09
Emne: Sv: Cozy Jazz (AR Ren) Man Feb 02, 2009 9:17 pm
sys billederne er super fede, og farverne gør dem bare sjove at kigge på
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Cozy Jazz (AR Ren) Man Feb 02, 2009 9:37 pm
Farverne på billederne er nice, og det at de er lidt slørede giver det en vild fed effekt Og så er det en rigtig sød dukke du har
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Cozy Jazz (AR Ren) Tirs Feb 03, 2009 6:36 am
Tak, for alle de søde kommentare ^^
Animist - den stod på AV, altså blændeprioritet xD Hvad den videre var indstillet på, kan jeg ikke huske.