Antal indlæg : 61 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Den nye pige (sdf Annette) Man Mar 05, 2012 9:08 am
~ Okay, så helt ny er hun heller ikke, men efter en lang pause fra denne vidunderlige hobby har Rhea forladt mig. I stedet kom Regitze Cheyne Frost.
Jeg ville lige vise et par billeder, selvom hun nu også har fået et helt nyt ansigt. Billeder kommer af det, når det engang er blevet lyst og jeg får taget mig sammen
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Den nye pige (sdf Annette) Man Mar 05, 2012 7:05 pm
Hun er rigtig flot, navnet er også utrolig flot, hvor er hun fra? (landsmæssigt)
Remi
Emne: Sv: Den nye pige (sdf Annette) Man Mar 05, 2012 8:49 pm
Jeg tror stærkt hun er brite, med en snært af dansk, men jeg ved det ikke. Hun er ikke så snakkesagelig endnu
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Den nye pige (sdf Annette) Lør Mar 10, 2012 12:13 am
Jeg elsker navnet! Haha. Smuk pige. Hun ser ud til at være en bestemt dame. Hvem har lavet face-uppen?
Remi
Emne: Sv: Den nye pige (sdf Annette) Lør Mar 10, 2012 12:50 am
Akatsuki skrev:
Jeg elsker navnet! Haha. Smuk pige. Hun ser ud til at være en bestemt dame. Hvem har lavet face-uppen?
Haha mange tak! hun er stadig i gang med at afsløre sig selv, men jo, bestemt dame med en masse temperament det er hun. med hensyn til face ups så har jeg altid lavet dem selv. Så den her er også mit eget værk også selvom hun ikke har den længere. Jeg skal have taget nogle billeder af hendes nye snart. :3