Remi
Antal indlæg : 61 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
| Emne: Hello, my name is: Regitze (sdf annette) Søn Mar 11, 2012 3:44 am | |
| Ja jeg ved det godt, men hun er altså endelig begyndt at fortælle lidt om sig selv. Navn: Regitze Cheyne Frost Alder: 25 Race: kaukasisk - Dansk/Irsk afstamning Stil: Grafisk, sort/hvid Personlighed: Bestemt, siger ikke så meget, en smule pessimistisk, giver ikke op, stærk. Yndlingsdyr: Solsort Seksuel orientering: Straight.
Undskylder lige ovenstående billedes kvalitet. Lyset forsvandt, men ville så gerne lige vise hendes meget improviserede outfit. | |
|
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
| Emne: Sv: Hello, my name is: Regitze (sdf annette) Man Mar 12, 2012 8:44 am | |
| Hvor er det rart at se mere til hende hun er sådan en flot dame Er hun fra nord eller syd irland? | |
|
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Hello, my name is: Regitze (sdf annette) Man Mar 12, 2012 9:58 pm | |
| Hun er en meget smuk pige. Jeg er altid glad, når jeg ser folk med dukker der ikke er teenagere. De "ældre" need moar love. | |
|
Remi
Antal indlæg : 61 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Hello, my name is: Regitze (sdf annette) Tirs Mar 13, 2012 4:14 am | |
| lynge: Hun må være fra nord, siden et eller andet siger mig at hun er fra Belfast akatsuki: Ja, jeg tror også hun selv er meget glad for ikke at blive klassificeret som teenager xD | |
|
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hello, my name is: Regitze (sdf annette) | |
| |
|