Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG
Forfatter
Besked
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG Man Mar 19, 2012 1:36 am
Jeg fik min Chiwoo hjem i torsdags, men fik ikke lavet noget tøj til ham før idag. Jeg vil gerne lave hans face-up om, men da jeg (igen) er løbet tør for MSC må det vente til jeg får min ordre fra Think Pink hjem Hans face-up er også rigtig fin, men passer ikke så godt til hans karakter. Jeg skal nok introducere ham senere
Så lånte Lewis også lige kroppen, da hans egen stadig er på vej Det passer ikke så godt i farven, men det var godt at se ham med en krop for engangs skyld Hans face-up skal også laves om til at passe hans wig, men det må vente lidt endnu
Jeg brugte noget tid på at sy noget tøj til Sam, og ville lige se hvordan hun så ud med det - derfor lånte hun lige Lucie's krop, indtil hendes egen ankommer. Håber snart at den bliver sendt Er ret tilfreds med hendes face-up lige for øjeblikket, men måske laver jeg den om på et tidspunkt Nederdelen havde jeg fra et eller andet sted (kan ikke helt huske hvor) men lavede trøjen i dag
Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG