Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Lydia [Delf SP Chiwoo] Man Jan 09, 2012 12:55 pm
Så fik jeg lawt en face-up på min Yndlings delf~ X3 Billederne er taget med min mobil da jeg ikk havde et kamera men jeg kunne ikk vente X3
Vil rigtig gerne høre jeres meninger 8D Jeg er nu på udkik efter en støvbrun wig! X3
Enjoy!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Lydia [Delf SP Chiwoo] Tirs Jan 10, 2012 1:31 am
Sikke en interessant ide. Arrene er ganske veludførte.
*tager administratorhatten på* Er det i øvrigt faceuppen, du gerne vil høre folks meninger om? For så vil jeg lige flytte tråden til den rigtige kategori.
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Lydia [Delf SP Chiwoo] Tirs Jan 10, 2012 3:55 am
Mange tak Mary ^^ Jeg var også lidt i tvilv om hvor jeg skulle placere den her henna.. Vil gerne vise hende frem, og faceuupen, vil gerne høre folks meninger men ikk have kritik ^^' Men hvis den skal placeres et andet sted, så må du meget gerne flytte den *knus*
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Lydia [Delf SP Chiwoo] Tirs Jan 10, 2012 4:05 am
det er rigtigt flot, jeg er vild med ideen bliver helt interesseret i at høre om hendes historie
hvordan har du lavet arerne, min Ivy mangler nemlig nogle på hendes ben, jeg kunne godt tænke mig at lære det
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Lydia [Delf SP Chiwoo] Tirs Jan 10, 2012 4:22 am
Jeg lader tråden ligge så. Det lader til, at du vil høre folks mening om ideen bag mere end den tekniske udførsel.
Marha
Emne: Sv: Lydia [Delf SP Chiwoo] Tors Jan 12, 2012 7:44 am
Mystearica - Jamen så må jeg jo give historien på et tidspunkt :3
Mary - Okay ^__^ Tak tak.
Arrene er lavet ved at jeg tegnede dem op med hvid først, så tegnede jeg en svag rød streg (for at det var nemmere at se... x'D) Så et lag MSC, blusede med min grund blush.. Derefter tegnede jeg arrene op med hvid og hudfarve... Det hele blev lavt i tre lag ^__^ Man skal huske at arrene skal være mere hvide jo mere healet de er Og så skal de være ujævne... Jeg gav dem oss et lille omgang glosh til sidst Shiny scars are shiny ^__^
Før alt dette lawede jeg face-uppen som den skulle være :3 Håber det hjalp lidt ^__^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Lydia [Delf SP Chiwoo] Tors Jan 12, 2012 8:59 am
Ja det hjalp men har allerede malet ar på Ivy efter en del læsning på DOA jeg blushede først arene med en svag lyseryd farve, gav dem en gang msc og malede hvidt i midten af dem
Marha
Emne: Sv: Lydia [Delf SP Chiwoo] Tors Jan 12, 2012 9:01 am
Sejt ^^ Glæder mig til at se og sammen ligne
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09