Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: min lille Unoa familie ^^ Tirs Maj 15, 2012 1:56 am
Hey RG :) Long time no see (igen..) Her er lige lidt billeder af min lille dukke flok. Bare for at vise at jeg ikke er helt død. Billederne bliver detsvære så plørede når jeg redigere dem ned i størrelsen ;__; Hvis i vil se dem i en bedre udgave, så er de også at finde her :) http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Sally (Unoa Lusist)
Tova (Unoa chibi roron)
Ted (unoa L-bi)
Tak for kigget ^^
Sidst rettet af Helene Tirs Maj 15, 2012 6:27 pm, rettet i alt 2 gange
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: min lille Unoa familie ^^ Tirs Maj 15, 2012 7:06 am
Hvor er de fine De er dejlig forskellige, men de minder stadig om hinanden - som en rigtig familie
For mig der ikke kender ret meget til Unoa'erne ville det være fantastisk dejligt, hvis du gad skrive hvilken slags de hver i sær er.
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: min lille Unoa familie ^^ Tirs Maj 15, 2012 8:33 am
Elsker Unoa-er og dine er ikke en undtagelse! De er så dejlige naturlige! Vil gerne se flere billeder tak må snart tage mig sammen og have en til min dukke familie hihi
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: min lille Unoa familie ^^ Tirs Maj 15, 2012 6:31 pm
Prinsessen : Tak skal du ha' :) Har tilføjet navne og slags :)
lille_aki : Mange tak. unoa'er er bare dejlige! Jeg skal prøve at få lagt flere billeder ind :)
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: min lille Unoa familie ^^ Ons Maj 16, 2012 7:20 am
de er så smukke, jeg elsker den måde de er stylet på er selv en fan af unoas
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: min lille Unoa familie ^^ Man Maj 21, 2012 11:09 am
De er bare rigtig flotte. Jeg har tit tænkt at Unoas var noget så søde, men det virker så besværligt at få fat på dem, så jeg slog mig på MiniFees istedet. Jeg beundrer dem dog tit når jeg ser dem - især når de er så fine som dine.
Dustbunnie
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: min lille Unoa familie ^^ Man Maj 21, 2012 5:38 pm
*jalousi* Damn, hvor er Unoa'er bare smukke. Ville ønske jeg stadig havde min Lusis, selvom jeg ikke aner, hvad jeg skulle bruge hende til. De er alle sammen utrolig fine, men jeg elsker din Tova! Hendes mørke hår + outfittet er bare for perfect!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: min lille Unoa familie ^^ Tirs Maj 22, 2012 1:21 am
Jeg elsker altså bare at se på dine billeder! De er altid så skønne. ^^ Og dine Unoa'er er alt for dejlige. Kan virkelig godt lide Teds tøjstil. XD